فروشگاه فایل ارزان

وبلاگ فایل 7 وبلاگی با فایلهای ارزان اما با ارزش

فروشگاه فایل ارزان

وبلاگ فایل 7 وبلاگی با فایلهای ارزان اما با ارزش

فروشگاه ساز فایل و همکاری در فروش سل یو

این وبلاگ در زمینه فروش فایل ارزان جهت رفاه حال دانشجویان،دانش آموزان،و همه کسانی که میخواهند از زندگی لذت بیشتری ببرند فعالیت میکند

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
پیوندهای روزانه

۵۷ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

دانلود ارزان فایل پاورپوینت چگونگی رشد علوم در تمدن اسلامی

mehdi alimirzalou | سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۳ ق.ظ
دانلود پاورپوینت چگونگی رشد علوم در تمدن اسلامی بررسی چگونگی رشد علوم در تمدن اسلامی پاورپوینت جامع و کامل چگونگی رشد علوم در تمدن اسلامی کاملترین پاورپوینت چگونگی رشد علوم در تمدن اسلامی پکیج پاورپوینت چگونگی رشد علوم در تمدن اسلامی مقاله چگونگی رشد علوم در تمدن اسلامی تحقیق چگونگی رشد علوم در تمدن اسلامی
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1042 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22
پاورپوینت چگونگی رشد علوم در تمدن اسلامی

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 22 صفحه

چگونگی رشد علوم در تمدن اسلامی
سخن اول: نقش مسلمانان در طبقه‌بندی علوم سخن اول: نقش مسلمانان در طبقه‌بندی علوم
محمدبن‌یوسف‌خوارزمی(متوفی387ق) به‌تقسیم‌بندی علوم براساس موضوع و هدف نهایی آن‌علم، پرداخته‌است. او در کتاب خود به‌نام«مفاتیح‌العلوم»علوم را به‌دو بخش تقسیم کرده‌است.
علوم‌شرعی (آن‌چیزی است که از پیامبراکرم(ص) و ائمه(ع) به‌ما رسیده است. شامل اصول و فروع و مقدمات، که در قلمرو فرهنگ و تمدن ‌اسلامی به‌وجود آمده‌است.)
علوم غیرشرعی
(علوم عقلی محض هستند مانند ریاضیات که مهد آن‌ها در ایران یا یونان یا هند بوده‌است) چگونگی رشد علوم در تمدن اسلامی باوجود آن‌که تمدن معاصر ویژگى‌های کاملاً متفاوتی با تمدن‌هاى دیگر ملل داشته، اما در حقیقت ترکیبى از تمدن‌هاى‌پیشین است که مسلماً سهم تمدن‌اسلامی در پیدایش این تمدن جدید و توسعه‌آن، کمتر از سهم دیگر تمدن‌ها نیست
(بیشتر غربی‌ها معتقدند مولد علم، غربی‌ها بوده‌اند. )
با بررسی آن‌چه بر تمدن‏جهانی در سال‌های آغازین سده‌‌دوم تا پایان‏سده‌هفتم‏هجری، مصادف با بخش اعظم قرون‌وسطای اروپا، گذشت به‌روشنی نقش‏مسلمانان در تکوین دانش‌جهانی نشان داده‌می‌شود
نخستین اقدام عملى مسلمانان در توسعه تمدن و علوم، به‌وجود آوردن یک زبان بین‌المللى علمى بود چگونگی رشد علوم در تمدن اسلامی و تأثیر آن بر تمدن غربی آن‌‌چه به‌گسترش فعالیت‌های دو دسته اول کمک شایانی کرد، عبارت بود از: آزادمنشی اسلامی
تشویق اسلام در کمک به‌توسعه علوم
فراهم ساختن زمینه تبادل‌نظر بین دانشمندان سرزمین‌هاى مختلف
آماده کردن شرایط مساعد براى فعالیت‌هاى علمى
کوشش در تأسیس مراکز علمى بین‌المللى
تبدیل زبان عربى به‌یک زبان علمى بین‌المللى
رعایت تساوی در آموزش و آموختن
برابر بودن مسلمان و غیرمسلمان در بهره‌مندى از شرایط و امکانات حاصله چگونگی رشد علوم در تمدن اسلامی و تأثیر آن بر تمدن غربی انتقال علوم و تمدن از اسلام به‌غرب از سه راه انجام گرفت: چگونگی رشد علوم در تمدن اسلامی و تأثیر آن بر تمدن غربی نقش مسلمانان در توسعه علوم مختلف عبارت است از: ترجمه آثار یونانی به‌عربی
نوشتن شرح های متعدد بر کتب یونانی
دَرهم آمیختن حوزه‌های مختلف علوم شرق(هند و چین و ایران) و غرب (یونان و اسکندریه و شام)
ابداعات و ابتکارات دانشمندان اسلامی در علوم مختلف چگونگی رشد علوم در تمدن اسلامی و تأثیر آن بر تمدن غربی نقش مسلمانان در توسعه ریاضیات نقش مسلمانان در توسعه ریاضیاتو تأثیر آن بر تمدن غربی محمدبن موسی الخوارزمی
ریاضیدان بزرگ مسلمان
(متوفی 232ق) چهره های ماندگار ریاضیات فرهنگ و تمدّن اسلام و ایران نقش مسلمانان در توسعه ریاضیاتو تأثیر آن بر تمدن غربی نقش محمدبن‌موسی‌خوارزمی در توسعه ریاضیات مسلمانان ازطریق کتاب«الجمع و التفریق بالحساب‌الهند» با شیوه عددنویسی‌هندی آشنا‌شدند
این‌کتاب کهن‌ترین کتاب درباره علم حساب در علوم‌اسلامی ‌است. امروزه ترجمه لاتین آن‌که مربوط به‌سده 14م است، باقی مانده‌‌است. این‌کتاب نخستین کتاب‌حساب نیز هست که‌از عربی به‌لاتین ترجمه‌شد.
مغرب‌زمین کنونی، اسم خوارزمی را به‌شکل تحریف شده آن، یعنی به‌صورت «الگوریتم» به‌کار می‌برند.
خوارزمی در پدید آوردن دانش‌جبر نیز نقش فراوانی داشت. (دانشمندان مسلمان با کاربرد منطقی و تنقیح آرای دانشمندان‌یونانی پایه‌گذار ‌علم جبر به‌شمار می‌آیند.)
یکی از مهم‌ترین آثار دانشمندان اسلامی در علم‌جبر، کتاب محمدبن‌موسی‌خوارزمی «الجبر و المقابله» نام‌دارد. در این‌نام، روح کلی حاکم بر علم جبر نهفته است نقش مسلمانان در توسعه ریاضیاتو تأثیر آن بر تمدن غربی کتاب الجبر و المقابله
محمدبن موسی الخوارزمی



توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


  • mehdi alimirzalou
دانلود پاورپوینت چگونه فناوری نانو را برای دیگران توضیح دهیم بررسی چگونه فناوری نانو را برای دیگران توضیح دهیم پاورپوینت جامع و کامل چگونه فناوری نانو را برای دیگران توضیح دهیم کاملترین پاورپوینت چگونه فناوری نانو را برای دیگران توضیح دهیم پکیج پاورپوینت چگونه فناوری نانو را برای دیگران توضیح دهیم مقاله چگونه فناوری نانو را برای دیگران توضیح
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1531 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 34
پاورپوینت چگونه فناوری نانو را برای دیگران توضیح دهیم

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 34 صفحه

چگونه فناوری نانو
را برای دیگران
توضیح دهیم؟


به یاد داریم که هر ماده‌ای از اتم ساخته شده است؟ یک تکه سنگ، خودکار، حیوانات، تلویزیون، اسباب بازی یا حتی خود شما از اتم ساخته شده‌اید. اتم‌ها، مولکول‌ها را ساخته یا مواد را تشکیل می‌دهندفناوری نانو با دستکاری کردن اتم‌ها یا مولکول‌ها سر و کار داشته و برای تولید مواد، ابزار یا حتی ماشین‌آلات تلاش می‌کند. کلمه نانو یک واژة یونانی به معنی قدکوتاه است



در علم و فناوری از نانو برای بیان یک میلیاردیم استفاده می‌شود (مثل کیلو که برای هزار برابر استفاده می‌شود) 0 . 000 000 001 metre یک نانومتر یک میلیاردیم متر است
یا یک میلیونیم یک میلی‌متر
10-9 متر
از زمانی که بشر اولیه شروع به ساخت وسائل مورد نیاز خود نمود با ساخت وسایل بزرگ شروع کرد (با استفاده از سنگ، چوب و غیره)
اما ما اکنون شروع به ساخت وسایل خود از اشیا
کوچک می‌نمائیم ( اتم‌ها و مولکول‌ها) تا آنها را به
هم متصل کرده و آنچه می‌خواهیم بدست آوریم.



این بیشتر شبیه
بازی‌های بچه‌گانه است.
یک درخت می‌تواند طی فرایندهای مختلف به قایق تبدیل شود اگه قرار باشه شما یک خلال دندان درست کنید از کجا شروع می‌کنید؟
به نظر شما عاقلانه است اگه کارمون رو از یک تنه درخت شروع کنیم؟
یا بهتر اینه که از یک تکه چوب کوچیک اونو درست کنیم؟ اگه بخواهیم از اشیاء بزرگ شروع کنیم؟ به این معنی که ما با دقت زیاد سعی کنیم به اون چیزی که می‌خواهیم بر‌سیم
همزمان آلودگی و اتلاف زیادی به همراه داریم
همچنین مقدار زیادی انرژی مصرف می‌کنیم
اما اگه از اشیاء کوچیک شروع کنیم به این معنی که
دقت خیلی زیادی داریم (حتی در حد یک اتم)
دقت خیلی زیادی در تولید داریم به نحوی که هیچ چیزی به هدر نمیره
و از انرژی خیلی کمی استفاده کردیم
یا آلودگی کمتری ایجاد کردیم مثل CO2 یا گازهای گلخانه‌ای که هر روز خبرهایی از افزایش اونا می‌شنویم با فناوری‌های بهتر می‌تونیم دقتمون رو زیاد کنیم،

اتلاف انرژی و آلودگی رو کاهش بدیم،

در حالی که نتیجه همون چیزی است که می‌خواهیم.

همچنین از هدر رفتن سرمایه جلوگیری می‌کنیم
قابلیت‌های فناوری ؟ مزایای تولید با اشیاء کوچک فاصله بین مرکز دو توپ فوتبال خیلی بیشتر از فاصلة دوتا مهره است
شما قادر هستید که شکر و نمک را در حالت پودر خیلی سریع‌تر از وقتی که به شکل تکه‌های درشت هستند در آب حل کنید کوچک‌تر یعنی اینکه فعال‌تر
کوچک‌تر یعنی اینکه نزدیک‌‌تر
یعنی برقراری ارتباط سریع با هم یک تمرین حل می‌کنیم یک مکعب چند وجه دارد؟
اگه هر ضلعش 1 سانتی متر باشه مساحت وجوه چقدر میشه؟
اگه مکعب در سه جهت برش داده بشه چند مکعب بدست میاد؟
حالا که هر ضلع مکعب 5/0 سانتی‌متر شده مساحت وجوه تمام مکعب‌های جدید چقدر میشه؟
دیدیم که وزن تغییر نکرد اما چقدر مساحت زیاد شد
این اتفاقی است که برای شکر و نمک می‌افتد

1064 C دمای ذوب C دمای ذوب شعاع ذره (نانومتر) تحقیقات در زمینة فناوری نانو پستی و بلندی زیادی دارد
ذهن بسیاری از محققان دنیا درگیر مسائل تحقیقاتی فناوری نانو است
در این زمینه احتیاج به پژوهشگران بسیار درخشان‌تر از گذشته داریم ما می‌توانیم اتم‌ها را حرکت دهیم
ما می‌توانیم مولکول‌ها را دیده و آنها را جابجا کنیم کدامیک از موارد زیر دارای مواد نانویی هستند؟ کرم ضدآفتاب


توپ تنیس



ابزارهایی که در خواندن اطلاعات از حافظة رایانه نقش دارند
لباس نظامی
قابلیت‌های فناوری نانو در آیندة نزدیک اندازه‌گیری با دقت یک اتم
حس‌گرهای برای تشخیص مواد سمی
ابزارهای الکترونیکی که فقط با یک الکترون کار می‌کند
فیلترهایی که مولکول‌ها و اتم‌ها را با دقت جدا می‌کند
موادی که خواص آنها مطابق خواستة ما تغییر کرده


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


  • mehdi alimirzalou
دانلود پاورپوینت چگونه در کارکنان بدقلق خودایجاد انگیزه کنیم بررسی چگونه در کارکنان بدقلق خودایجاد انگیزه کنیم پاورپوینت جامع و کامل چگونه در کارکنان بدقلق خودایجاد انگیزه کنیم کاملترین پاورپوینت چگونه در کارکنان بدقلق خودایجاد انگیزه کنیم پکیج پاورپوینت چگونه در کارکنان بدقلق خودایجاد انگیزه کنیم مقاله چگونه در کارکنان بدقلق خودایجاد انگیزه
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 410 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40
پاورپوینت چگونه در کارکنان بدقلق خودایجاد انگیزه کنیم

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 40 صفحه

چگونه در کارکنان بدقلق خودایجاد انگیزه کنیم آغاز بحث مطالعات و بررسی شواهد نشان می دهد که عامل انگیزه در بیش از 55% موارد درونی است
پس باورها و انگیزه های درونی افراد را در یابید 2 حرف آخر را اول بزنیم بر انگیختن نیروهای سرکش و بدقلق فقط از عهده خودشان بر می آید
وظیفه ما ایجاد شرایط مناسب و رفع موانع سازمانی در فراروی انگیزش می باشد که احتمالا سبک مدیریت و رهبری یکی از آنها باشد چند نکته عجیب و غریب !!!!! هیچ کارمندی بدون انگیزه نیست !!!
مدیران معمولا با پرهیز از رودرروئی با کارکنان کم انگیزه خود را تسلی میدهند !!!!
اخراج کارمند بی انگیزه نشان درماندگی و شکست مدیریت و سبک رهبری در سازمان است !!!
هنر مدیران در هدایت کارکنان با انگیزه به نمایش داده میشود !!!
هل دادن کارکنان بدون انگیزه !!!! و ترغیب آنان ، کارکنان با انگیزه ایجاد نمی کند !!!!!
وقت گذاری مدیران برای کارکنان بدون انگیزه و جلب همکاری آنان نوعی وقت تلف کردن و یا آب در هاون کوبیدن است قانون یا اصل پارتو!! Pareto principle قانون 80 به 20 80%‌ وقت مدیران را 20% کارکنان تلف و یا بخشی عمده ای از وقت و انرژی مدیران را بخود اختصاص می دهند
افراد بی انگیزه تا 20% و با انگیزه از 80% توان خود استفاده می کنند
80% افراد بی انگیزه اظهار میدارند که می توانند موثرتر عمل کنند و یکی از دلایل اصلی عدم انجام وظیفه را عدم آگاهی مدیران از چگونه بکارگیری افراد نام میبرند سیکل فکری مدیران در مورد کارکنان بی انگیزه کارکنان
انگیزه ندارند نمی خواهند کارکنند چرا؟؟؟ چرا؟؟؟ ولی مطالعات نشان داده است که :چرا کارکنان کار مورد نظر شما را انجام نمیدهند نمی دانند که چکار باید بکنند
چگونگی انجام کار را نمیدانند
دلیل و ضرورت کار را نمی دانند
فکر میکنند روش کاری شما موثر نیست
فکر می کنند روش کار خودشان بهتر است
کارکنان پیامدهای منفی پیش بینی میکنند
مشکلات و محدودیتهای شخصی دارند
کار نشدنی است ؟ فکر میکنند کار مورد نظر را انجام میدهند
برای انجام کار مثبت پیامد مثبت نمی بینند
موانعی خارج از حیطه نظارت وجود دارد
فکر میکنند انجام کار دیگری مهمتر است
به سبب انجام کاری که انجام داده اند تنبیه میشوند
با وجود عدم انجام کار تشویق میشوند
هیچ پیامد منفی در مقابل کار منفی نمی بینند ؟ ولی مطالعات نشان داده است که :چرا کارکنان کار مورد نظر شما را انجام نمیدهند هرم مازلو و نیازهای انگیزه ای کارکنان محتاج بقاء محتاج امنیت محتاج وابستگی محتاج وجهه محتاج
خرسندی خودشان اندیشه کنند و
در خدمت مدیر کارآمد باشند نتایج کارخود را ببینند
کارخوشایند شنیده شوند و
مطلع گردند مورد احترام باشند
مورد درک واقع شوند مورد چالش قراربگیرند
از بهبود مهارت بهره مند شوند سازمانها برای رشد
و تعالی کارکنان خود
چه برنامه ای دارند ؟ هفت خطر در مواجهه با کارکنان بد قلق آب در هاون کوفتن
خطر دستفروشی
عارضه لذت غفلت
دام خود محوری
گرایش به قضاوت و صدور حکم اعدام
دیدگاه سیاه و سفید
خطر انکار هفت خطر در مواجهه با کارکنان بد قلق آب در هاون کوفتن
خطر دستفروشی
عارضه لذت غفلت
دام خود محوری
گرایش به قضاوت و صدور حکم اعدام
دیدگاه سیاه و سفید
خطر انکار گفتگو با آنان
وقت تلف کردن و بیفایده است هفت خطر در مواجهه با کارکنان بد قلق آب در هاون کوفتن
خطر دستفروشی
عارضه لذت غفلت
دام خود محوری
گرایش به قضاوت و صدور حکم اعدام
دیدگاه سیاه و سفید
خطر انکار سعی بر گفتن و قبولاندن
سعی بر تحمیل عقاید هفت خطر در مواجهه با کارکنان بد قلق آب در هاون کوفتن
خطر دستفروشی
عارضه لذت غفلت
دام خود محوری
گرایش به قضاوت و صدور حکم اعدام
دیدگاه سیاه و سفید
خطر انکار بی خبری از عوامل انگیزشی کارکنان
و سپردن کار هفت خطر در مواجهه با کارکنان بد قلق آب در هاون کوفتن
خطر دستفروشی
عارضه لذت غفلت
دام خود محوری
گرایش به قضاوت و صدور حکم اعدام
دیدگاه سیاه و سفید


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


  • mehdi alimirzalou

دانلود ارزان فایل پاورپوینت چرخه کربس

mehdi alimirzalou | سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۲ ق.ظ
دانلود پاورپوینت چرخه کربس بررسی چرخه کربس پاورپوینت جامع و کامل چرخه کربس کاملترین پاورپوینت چرخه کربس پکیج پاورپوینت چرخه کربس مقاله چرخه کربس تحقیق چرخه کربس
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 3531 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 121
پاورپوینت چرخه کربس

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 121 صفحه

چرخه کربس هدف اصلی ساخت ATP
ساختNADH
ساختFADH2
به برخی کربوهیدرات ها برای شروع به کار نیاز دارد محل انجام Glycolysis در سیتوزول
Krebs در ماتریکس (فضای درونی) میتوکندری ویژگی های میتوکندری غشای خارجی نسبتاً نفوذپذیر است
غشای داخلی تنها نسبت به موادی که دارای ناقل های اختصاصی در آن هستند نفوذپذیر است.
مثال:
نسبت به NADH and FADH2 نفوذ ناپذیر است
نسبت به پیروات نفوذپذیراست (با کمک ناقل)

اختصاصی شدن در میتوکندری(Compartmentalization)
کربس در ماتریکس
گلیکولیز در سیتوزول عبورمواد مختلف از غشای داخلی میتوکندری ساختمان میتوکندری سرنوشت استیل کوآنزیم آ درصورت نیاز به انرژی (ATP) و وجود کربوهیدرات برای آغاز به کار چرخه کربس
به CO2, NADH, FADH2,GTP و در نهایت ATP متابولیزه می شود (پس از ورود به چرخه کربس)

اگر انرژی مورد نیاز نباشد (وجود مقدار زیادی ATP در بدن)
تبدیل به چربی

درصورت نیاز به انرژی (ATP) و عدم وجود کربوهیدرات برای آغاز به کار چرخه کربس (گرسنگی و روزه داری)
تشکیل اجسام کتونی (استواستات،بتاهیدروکسی بوتیرات و استون) 1 2 3 تبدیل پیروات به استیل کوآنزیم آ به ازای هر گلوکز 2 استیل کوآنزیم آ تولید می شود
نوع واکنشOxidative decarboxylation
ساختNADH زیرواحدهای کمپلکس پیروات دهیدروژناز مراحل تبدیل پیروات به استیل کوآنزیم آ کنترل فعالیت آنزیم ها توسط فسفریلاسیون و دفسفریلاسیون تنظیم فعالیت پیروات دهیدروژناز Insulin, PEP, AMP تنظیم فعالیت پیروات دهیدروژناز FAD + 2 e- + 2 H+ FADH2 FAD مشتقی از ویتامین B1 است Tiamin Pyrophosphate Lipoamide dithiol اثر مهارکنندگی آرسنیک آلی آرسنیک در فرم آلی دارای اثر مهارکنندگی بر روی آنزیم های حاوی لیپوآمید است. چرخه کربس در نگاه کلی چرخه کربس در نگاه کلی تشکیل سیترات واکنش تراکمی واکنش آکونیتاز تشکیل ایزوسیترات
Goes through alkene intermediate (cis-aconitate)
elimination then addition
Hydroxyl moved and changed from tertiary to secondary
(can be oxidized) تشکیل آلفاکتوگلوتارات تمام آنزیم های دهیدروژناز NADH یا FADH2
دکربوکسیلاسیون اکسیداتیو تشکیل سوکسینیل کوآنزیم آ همانند واکنش پیروات دهیدروژناز است
تشکیل یک تیواستر سوکسینیل کوآنزیم آ سینتاز هیدرولیز تیواستر
آزاد شدن CoASH
جفت شدن با تولید یک GTP تولید فومارات از سوکسینات یک واکنش دهیدروژناسیون است
تولید FADH2 حذف هیدروژن از یک پیوند کربن به کربن نمی تواند به مقدار کافی انرژی برای احیایNAD+ تولید کند، اما مقدار کافی انرژی برای احیای FAD تولید خواهد کرد.
بنابراین:
سوکسینیل کوآنزیم آ دهیدروژناز از FAD به عنوان کوآنزیم استفاده می کند. چرا سوکسینیل کوآنزیم آ دهیدروژناز از FAD به عنوان کوآنزیم استفاده می کند؟ تمایل به پذیرش الکترون و احیاء شدن E0’= پتانسیل احیای استاندارد: درصورتی که Eo' مثبت باشد، واکنش انتقال الکترون خود به خودی می باشد یعنی Go' FAD+ 2H++2e-→ FADH2 0
NAD++ 2H++2e-→ NADH+H+ -0.32

Succinate+FAD → Fumarate+ FADH2
G°' = - n F E°'
Eo' = Eo'(acceptor) - Eo'(donor)
G°’ =-2*96485*(0-0.031)= 5.98KJ/mol

Succinate+ NAD+ → Fumarate+ NADH+H+
G°’ =-2*96485*(-0.32- 0.031)= 67.7KJ/mol تولید مالات از فومارات افزوده شدن یک ملکول آب به پیوند دوگانه بین کربن های 2 و 3 تولید اگزالواستات اکسید شدن گروه کتون دوم به گروه الکلی
ساخت NADH
تولید اگزالواستات برای دور دوم کربس خلاصه ای از چرخه کربس مقدار خالص تولیدات چرخه کربس به ازای نصف گلوکز
3 NADH
FADH2
GTP
به ازای هر گلوکز
6 NADH
2 FADH2
2 GTP
در نهایت تمام ترکیبات ذکر شده به ATP تبدیل می شوند (در فرایند فسفریلاسیون اکسیداتیو)، GTP معادل همان ATP می باشد کل ترکیبات تولید شده به ازای هر گلوکز در داخل سیتوزول
گلیکولیز
2 NADH
2 ATP
پیروات دهیدروژناز
2 NADH
کربس
6 NADH
2 FADH2
2 GTP میتوکندری کل ATP تولیدی به ازای هر گلوکز Pyruvate dehydrogenase
NADH ……………………………….2.5 ATP


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


  • mehdi alimirzalou
دانلود پاورپوینت چرخه مخارج، خرید و پرداختهای نقدی بررسی چرخه مخارج، خرید و پرداختهای نقدی پاورپوینت جامع و کامل چرخه مخارج، خرید و پرداختهای نقدی کاملترین پاورپوینت چرخه مخارج، خرید و پرداختهای نقدی پکیج پاورپوینت چرخه مخارج، خرید و پرداختهای نقدی مقاله چرخه مخارج، خرید و پرداختهای نقدی تحقیق چرخه مخارج، خرید و پرداختهای نقدی
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 751 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40
پاورپوینت چرخه مخارج، خرید و پرداختهای نقدی

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 40 صفحه

چرخه مخارج، خرید و پرداختهای نقدی قضیه جامع شرکت الفا امگا
یک شرکت صنایع الکترونیکی است که فروش ان طی دو سال گذشته کاهش شدیدی داشته است .
مشکلات این شرکت :
افزایش هزینه های تولیدی در کارخانه های دیتون و ویچیتا
تاخیردر تولید به دلیل در دسترس نبودن قطعات و لوازم درکارخانه ویچیتا
عدم ارسال به موقع قطعات ویا ارسال غیر استاندارد قطعات توسط فروشندگان به کارخانه دیتون
یکی از وظایف اساسی سیستم اطلاعاتی حسابداری
پشتیبانی اثربخش عملکرد فعالیتهای تجاری شرکت، از طریق پردازش کارآمد داده های معاملات و رویدادهای تجاری آن است.
تعریف چرخه مخارج:
یک مجموعه فعالیتهای تکراری و عملیات پردازش داده های مربوط به خرید کالا و خدمات و پرداخت بهای آنها است. (شکل 1-13).
در چرخه مخارج، مبادله اصلی اطلاعات برون سازمانی با فروشندگان است.
در داخل چرخه مخارج، دریافت اعلامیه هایی از چرخه درآمد، چرخه تولید، کنترل موجودیها و دوایر مختلف، در مورد نیاز به خرید کالا و مواد اولیه کنترل موجودی کالا دایره های مختلف چرخه تولید چرخه درامد فروشندگان دفتر روزنامه و
سیستم گزارشگری چرخه مخارج سفارش های فاقد موجودی رسید کالا درخواستهای خرید نمودار زمینه چرخه مخارج رسید کالا درخواست های خرید رسید کالا درخواست های مواد اولیه رسید کالا کالاو خدمات صورتحساب ها سفارشهای خرید پرداختها داده های خرید و پرداخت شکل 13-2 پنج فعالیت اساسی در چرخه ی مخارج را نشان می دهد:
درخواست خرید کالای مورد نیاز
سفارش دادن کالای مورد نیاز
دریافت کالای سفارش داده شده
تصویب صورتحساب خرید برای پرداخت بهای آن
پرداخت بهای کالای خریداری شده درخواست کالا سفارش کالا دریافت کالا تصویب صورت
حساب پرداخت بهای کالا دایره های مختلف کنترل موجودی چرخه درآمد موجودی کالا انبارهای کالا فروشنده چرخه تولید گشودن سفارشهای خرید فروشنده حسابهای پرداختنی دفتر کل و سیستم گزارشگری نقطه سفارش مجدد اعلان کسری موجودی درخواست کالا نسخه سفارش خرید نسخه سفارش خرید سفارش خرید سفارش فاقد موجودی رسید کالا درخواست مواد اولیه رسید کالا نسخه سفارش خرید گزارش رسید کالا گزارش رسید کالا صورتحساب نسخه سفارش خرید داده های خرید داده های پرداخت پرداخت بسته اسناد برگه بسته بندی کالا شکل شماره 2-13 نمودار گردش داده های چرخه مخارج تصمیمات کلیدی : چه چیزی، چه موقع و چه میزان خریداری شود.
بطور طبیعی درخواست سفارش دوباره کالا و مواد اولیه توسط دایره انبار گرفته می‌‌شود.
اما گاهی توسط دوایر مختلف شرکت ، درخواست خرید از چرخه تولید و یا سفارشهای فاقد موجودی از چرخه درآمد دریافت می شود. 1ـ درخواست کالا goods request روش سنتی کنترل موجودی کالا: روش سنتی مدیریت موجودی کالا نگهداری مواد و کالا به اندازه کافی است به نحوی که اگر فروشندگان مواد و کالا در تامین مواد اولیه مورد نیاز شرکت تاخیر داشته، یا مصرف مواد بیش از حد انتظار باشد، فرآیند تولید بدون وقفه ادامه می یابد. این روش سنتی معمولا مقدار سفارش اقتصادی نامیده می‌‌شود.
ایراد : افزایش قابل توجه در هزینه های نگهداری موجودی مواد و کالا
1 . برنامه ریزی تقاضای مواد اولیه: تولید را به نحوی برنامه ریزی می کند که با ایجاد یک انبار موجودی کالای ساخته شده، نیازهای برنامه ی فروش پیش بینی شده ی شرکت را تامین می کند. مثال کالاهای مصرفی (الگوی تقاضای قابل پیش بینی)


2 . سیستم بهنگام موجودی: تولید را به نحوی تنظیم می کند که با حذف واقعی انبار موجودی کالای ساخته شده، نیازهای مشتریان را برآورده می سازد. مثال لباسهای شیک (تقاضا برای آنها به طور دقیق و صحیح قابل پیش بینی نبوده و عمر کوتاهی دارند) روشهای مختلف کنترل موجودی اسناد، مدارک و روشها (درخواست خرید):صرف نظر از این که چه کسی درخواست خرید مواد یا ملزومات را می دهد معمولا نیاز به خرید کالا یا ملزومات، منشا ایجاد درخواست یک خرید است.درخواست خرید:سندی که درخواست کننده ، محل تحویل ، تاریخ نیاز به کالا ، کد کالا ، شرح کالا ، مقدار ،قیمت هر قلم و فروشنده پیشنهادی را تعیین می کند فرصتهای استفاده از فن آوری اطلاعات (درخواست کالا):

یک روش برای افزایش کارایی به کارگیری سیستم ثبت مستقیم داده است.


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


  • mehdi alimirzalou
دانلود پاورپوینت چالش های مهم استفاده از مکمل های مواد معدنی در تغذیه گاوهای شیری بررسی چالش های مهم استفاده از مکمل های مواد معدنی در تغذیه گاوهای شیری پاورپوینت جامع و کامل چالش های مهم استفاده از مکمل های مواد معدنی در تغذیه گاوهای شیری کاملترین پاورپوینت چالش های مهم استفاده از مکمل های مواد معدنی در تغذیه گاوهای شیری پکیج پاورپوینت چالش ه
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1635 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45
پاورپوینت چالش های مهم استفاده از مکمل های مواد معدنی در تغذیه گاوهای شیری

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 45 صفحه

به نام خدا چالش های مهم استفاده از مکمل های مواد معدنی در تغذیه گاوهای شیری مقدمه: مواد معدنی عناصری هستند که وجود آنها برای حیات و بیشتر فعالیت های سوخت و ساز بدن دام ضروری است .
تقریبا 60 تا 65 درصد وزن بدن یک دام را آب ، 30 تا 35 درصد را کربوهیدرات ها و پروتئین ها و چربی و 5 درصد باقی مانده را مواد معدنی و ویتامین هاتشکیل می دهند.
به طور کلی مواد معدنی مورد نیاز دام14 عدد می باشد که به دو دسته پرنیاز و کم نیاز تقسیم می شوند.
موادمعدنی پرنیاز شامل کلسیم ، فسفر ، منیزیم ، سدیم ، پتاسیم ، کلر و گوگرد است که مقدار نیاز آنها بیشتر از 100 میلی گرم در کیلوگرم جیره است. معمولا نیاز به آنها به شکل درصد بیان می شود.
مواد معدنی کم نیاز شامل آهن ، منگنز ، مس ، روی ، ید ، سلنیم و کبالت هستند که مقدار نیاز آنها کمتر از 100 میلی گرم در کیلوگرم جیره است. معمولا نیاز به آنها به شکل میلی گرم در کیلوگرم بیان می شود.
پژوهش های سال های اخیر بیان گر آن است که وجود عناصری مانند فلوئور ،کروم ، نیکل ، قلع ، وانادیم و سیلیس در جیره ضروری است .
معمولا مواد معدنی کم نیاز توسط استفاده از مکمل های مواد معدنی (Premix)که در کارخانجات مکمل سازی تولید می شود، تامین می گردد. Why mineral supplementation?

The low productivity in animals is mainly due to nutritional factors out of which more than 40% could be attributed to the mineral imbalances (Animal Health Year Book of FAO/WHO).

چالش اول : یکی از چالش های مهم در تغذیه گاوهای شیری در ایران استفاده از یک فرمول عمومی مکمل معدنی در تغذیه گاوهای کل کشور است. این فرمول که تنها فرمول مکمل دامی مصوب سازمان دامپزشکی بوده و به نام فرمول 90 گرم فسفر معروف است ، جنبه درمانی داشته و برای مقاصد تولیدی مناسب نیست. زیرا نمی تواند نیاز تولید را برطرف نماید و به خصوص مقادیر ویتامین E و سلنیم موجود در این فرمول چندین برابر کمتر از نیاز گاوهای شیری می باشد. در صورتی که نیاز گاوها به مواد معدنی بسته به مقدار تولید، حالت فیزیولوژیکی ، نوع ماده خوراکی مصرفی ، مواد مغذی موجود در جیره و آب و هوا متفاوت خواهد بود و توصیه بر آن است که برای هر گله مکمل های معدنی خاص همان گله فرموله و مورد استفاده قرار گیرد تا بتوان نیاز های گاوها را بهتر تامین نموده و تولید را اقتصادی تر نمود.
NRC 1989 7 Nutrition Guideline When using anionic salts Calcium (%) 1.40 Magnesium (%) 0.40 Sulfur (%) 0.40 احتیاجات غذایی گاوهای شیری در مرحله های مختلف آبستنی شیردهی چالش دوم : چالش دیگری که در حال حاضر دست به گریبان صنعت گاو شیری کشور است ، استفاده از مواد اولیه با کیفیت نامطلوب در مکمل های معدنی است. این مواد اولیه به سه دسته معدنی (inorganic) و آلی(organic) و هیدروکسی (Hydroxy) تقسیم نمود. Calcium Absorption Alfalfa 30%
Concentrates 60%
Calcium chloride 95%
Calcium carbonate 75% Phosphorous Absorption Forages 64%
Concentrates 70%
Monoammonium phosphate 80%
Monocalcium phosphate 80%
Dicalcium phosphate 85%
Bone meal 80% Forms of chelate Minerals Metal amino acid complex (Methionine, Lysine, Glycine)
Metal amino chelate
Metal proteinate
Metal polysaccharide complex
Metal Hydroxy
Organic Trace Mineral No antagonism with other minerals
Form of mineral more important
Stimulate biological processes
Enter different pools in the body
Cost is higher than mineral salt Strategies withOrganic Trace Minerals Provide 25 to 33% of the added trace minerals in the ration
Embryo transfer (donors and recipients cows)
Environmental and disease stressed cows
Dry, close up, and early lactation cows Selenomethionine ( Se ) Methionine ( S ) Selenium Forms Comparison S Se چالش سوم: چالش مهم دیگر وجود مقادیر بالای عناصر سنگین مانند سرب ، آرسنیک ، کادمیوم و جیوه در مکمل های معدنی است که با مصرف آنها در جیره گاوها ،مقادیر این عناصر در شیر و گوشت افزایش یافته و سلامت مصرف کنندگان را به خطر می اندازد. Arsenic: --Maximum tolerable level for most species 30 ppm (NRC, 2005)


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


  • mehdi alimirzalou

دانلود ارزان فایل پاورپوینت چارچوب مفهومی مدیریت بیمارستان

mehdi alimirzalou | سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۱ ق.ظ
دانلود پاورپوینت چارچوب مفهومی مدیریت بیمارستان بررسی چارچوب مفهومی مدیریت بیمارستان پاورپوینت جامع و کامل چارچوب مفهومی مدیریت بیمارستان کاملترین پاورپوینت چارچوب مفهومی مدیریت بیمارستان پکیج پاورپوینت چارچوب مفهومی مدیریت بیمارستان مقاله چارچوب مفهومی مدیریت بیمارستان تحقیق چارچوب مفهومی مدیریت بیمارستان
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 5785 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 161
پاورپوینت چارچوب مفهومی مدیریت بیمارستان

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 161 صفحه

چارچوب مفهومی مدیریت بیمارستان مشکلات رایج بیمارستان ها
؟ سازمان بهداشت جهانی:
در کشورهای در حال توسعه از هر 10 بیمار، به یک نفر در حین دریافت خدمات بیمارستانی آسیب و جراحت وارد می شود. پیش بینی ها حاکی از آن است که هزینه های سالیانه بستری طولانی مدت و مراقبت های اضافی ناشی از اشتباهات داروئی فراتر از میلیاردها تومان است. متاسفانه در کشور ما، آمار دقیق و قابل اعتمادی از خطاهای پزشکی تاکنون منتشر نشده است. تنها، برخی از پژوهشگران و بیمارستان ها به صورت مطالعه موردی به این موضوع پرداخته اند. (ابراهیم پور و همکاران، 1393) (خمارنیا و همکاران، 1393) خطاهای پزشکی در ایران (Bayazidi et al.,2012) (10 facts on patient safety.,2014) (Bayazidi et al.,2012) (9) نمایش فیلم رویکرد سیستمی برای حل مشکلات رایج رهبری: الف- به همه می فهماند که چه چیزی برایش اهمیت دارد و خودش الگو است
ب- سیستم را پایش می کند ( شاخص و استاندارد دارد)، تحلیل و بازنگری می کند و بهبود می بخشد
ج- هر چیزی را که در بیرون از بیمارستان بر عملکرد آن اثر دارد ، می شناسد و با آن تعامل دارد.(جلسه، پی گیری، اجرا ، بازخورد، اجرای پروژه های مشترک و ....)
د- مراقب آموزش، انگیزش، و توان مندی کارکنان هست و منظم آنها را می پاید تا کارها را بهتر ، موثرتر و کم خرج تر انجام دهند
ه- جائی که لازم است بر اساس شاخص ها ، تجربه های قبلی و با مشارکت کارکنان و تاثیر گذاران بیرونی تصمیمات جدید می گیرند و تغییر در رویکرد و عملشان می دهند
و بازهم نتیجه را می سنجند
خلاصه: الگو هستند، با شاخص کار می کنند، با بیرون در تعاملند، مشوق کارمندند، اهل تغییرند برنامه راهبردی: در معیار اول این امر مطرح بود که می دانند چه می خواهند؛ در این معیار گفته می شود که می دانند از چه راهی می خواهند به هدف خود برسند
الف- راه را بر اساس هدف و انتظارات بیرونی از بیمارستان انتخاب می کنند
ب- راه را بر اساس توان سیستم داخلی خود انتخاب می کنند
ج- چیزهائی را که برای رفتن در راه انتخابی اش لازم است فراهم می کند
د- راه و لوازم پیمودن آن را به اطلاع بقیه می رساند، به راه می افتد و مسیر را پایش می کند

خلاصه: راه انتخاب می کند، راه را منطقی انتخاب می کند، وسائل راه را فراهم می کند، راه می افتد و پایش می کند کارکنان: الف- حرکت کارکنان در جهت راه انتخابی ، طراحی شده است
ب- کارکنان یاد می گیرند که راه را چگونه طی کنند
ج- همسو، شریک و کاربلدند
د- ارتباطات گسترده و موثر دارند
ه- تشویق، قدردانی و مراقبت می شوند

خلاصه: کارکنان در مسیرند، یاد داده می شوند، هم جهتند، ارتباط دارند، تشویق می شوند منابع و شراکتها: الف- از هر کسی که با او داد و ستد وجود دارد، شناخت داریم ، منافع و انتظاراتش را می شناسیم، با هم ارتباط داریم( جلسه، نامه، ایمیل، نشست، جشنواره، پروژه مشترک و ....)و سود رساندن به او و ضرر نکردنش برای ما مهم است
ب- برای هدف و راهمان پول جور می کنیم و ورود و خروجش را دقیق پایش می کنیم
ج- ساختمان، تجهیزات و مواد را برای هدف و راه تامین و مراقبت می کنند، در عین حال حواسشان به محیط زیست هم هست
د- برای هدف و راهمان تکنولوژی خوب پیدا می کنند ( جواب پس داده، با پشتیبانی ، جامع و خوش قیمت)
ه- برای تصمیم گیری، اطلاعات و دانش تولید، و تجزیه و تحلیل می کنند، شبکه درست می کنند و دائم بر اساس تحلیل اقدام جدید راه می اندازند
خلاصه: با فروشنده خوب ، راه می آیند، حساب و کتاب دستشان است، ساختمان و مواد و تجهیزات را پایش می کنند، تکنولوژی خوب می آورند، اطلاعات و دانش و شاخص مبنای کارشان است فرآیندها و محصولات: الف- چینش کارها (فرآیندها) برای آنچیزی است که مریض، کارمند، همکاران و مسئولین می خواهند( کار بی خود انجام نمی شود)
ب- هر روز کار بهتری تحویل می دهیم
ج- تبلیغ کارمان را هم می کنیم
د- کار را چک می کنیم و هر آنچه برای بهتر شدن آن مورد نیاز است فراهم می کنیم
ه- انواع خدمت گیرنده ها را می شناسیم، تجربه آنها از خدمت را می سنجیم و منظم با آنها ارتباط برقرار می کنیم
خلاصه: فرآیندها بی دلیل نیست، هر روز کار بهتر ، تبلیغ، پایش کار، رابطه منظم با بیمار ویژگی مشترک تمام معیارهای نتایج: شاخص دارند
شاخص ها هدف دارند
روند شاخص ها مثبت است
تغییرات آنها به عمل ما قابل انتساب است


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


  • mehdi alimirzalou
دانلود پاورپوینت راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی بررسی راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی پاورپوینت جامع و کامل راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی کاملترین پاورپوینت راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی پکیج پاورپوینت راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی مقاله راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی تحقیق راهکارهای افزایش فروش در
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1192 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 100
پاورپوینت راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 100 صفحه

راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی "هیچ فردی کارشناس فروش متولد نمی شود بلکه تربیت می شود. فروش ذاتی نیست بلکه اکتسابی است.” رفتار فروش شکر خنده ای انگبین می فروخت
که دل ها ز شیرینی اش می بسوخت
نباتی میان بسته چون نیشکر
بر او مشتری از مگس بیشتر
گر او زهر برداشتی فی المثل
بخوردندی از دست او چون عسل
سعدی ده پرسش کلیدی برای راه کارهای فروش بیشتر 1- چرا مردم از من می خرند؟ (علل وعوامل خرید مشتریان از من)

2- چرا مردم از من نمی خرند؟( علل وعوامل عدم خرید مشتریان از من)

3- چه کنم که مردم بیشتر از من بخرند؟ ( راه کارها وروشهای افزایش خرید از من ونخریدن از رقبای من) 4- چرا من از فروشنده خاصی میخرم؟

5-چرا من از فروشنده خاصی نمیخرم؟

6-فروشنده خاص چه باید انجام دهد تا من از او بیشتر بخرم؟ ده پرسش کلیدی برای راه کارهای فروش بیشتر 7- مهمترین علل وعوامل موفقیت فروشندگان موفق چه بوده است؟

8- مهمترین علل وعوامل موفقیت من چه بوده اند؟

9- مجموعه عوامل وعلل خرید یا عدم خرید کدامند؟
ده پرسش کلیدی برای راه کارهای فروش بیشتر
10-چگونه با استفاده از عوامل شناسائی شده خرید یا عدم خرید ،به اهداف بازاریابی و وظایف فروش خود سریعتر وبهتر دست یابم؟
ده پرسش کلیدی برای راه کارهای فروش بیشتر اهداف اساسی بازاریابی عبارتند از : تشویق و ترغیب مشتریان فعلی برای خرید بیشتر

جذب و جلب خریداران کلیدی رقبا

جذب و جلب مشتریان ومصرف کنندگان جدید وبالقوه

بازگرداندن مشتریان ناراضی و از دست داده ROOSTA

مدیریت ارتباط با مشتریان و ایجاد روابط پایدار با ذینفعان .

جایگاه سازی ، شناسه (برند) معتبر وخوشنامی در بازار . ROOSTA اهداف اساسی بازاریابی عبارتند از : فروش را با شعار و باور
KEEP IT SIMPLE SOLUTIONS
یعنی
حفظ راه حلها وگامها ی ساده آغاز و دنبال کنید تا موفق شوید KISS
KEEP IT SATISFYING SELLING
فروش رضایتمندانه
KEEP IT SUSTAINABLE SELLING
فروش پایدار
KEEP IT SUPERIOR SELLING
فروش برتر چرا مشتری محصولی را میخرد؟ تأمین ظواهر مورد نظر امکان دستیابی و خرید راحت تأمین نیازهای روانی انواع فایده ها یا مطلوبیت محصولات از نظر مشتریان زمان دستیابی و خرید دلخواه اطلاع رسانی کافی محل دستیابی و خرید مطلوب چرا مشتری محصولی را نمیخرد؟ مخاطرات و صدمات فیزیکی مخاطرات و صدمات اجتماعی
مخاطرات و صدمات مالی
ریسکها و مخاطرات از نظر مشتریان مخاطرات و صدمات روانی مخاطرات وصدمات اجرائی Service
Switching
behavior مدل چهار «ع» موفقیت عُرضه عشق عمل عقیده رزم عزم حزم نظم فروش
موثر ROOSTA صراحت صداقت صمیمیت صحت ارتباط
موثر ROOSTA ترمیم تلقین تعلیم تمرین الزامات
تحول ROOSTA نهاد نیاز نگرش نیت عناصر
رفتار ROOSTA مدل «کار» ابتکار پیکار پشتکار کار مدل« سازندگی وبالندگی» پیوستگی دلبستگی همبستگی شایستگی موتور شش سیلندر فروش دانش کسب و کار دانش صنعت دانش جامعه دانش محصول دانش فروش نگرش حرفه ای تداوم تحول تعهد توکل تکامل تعلق تخصص ROOSTA حرفه ای کیست؟ توکل
اعتقاد به خداوند برای حفظ آرامش در برابر ناملایمات و سختی ها
تعهد
پای بندی به اصول، قواعد، ضوابط، ارزشها، اخلاق و فرهنگ مربوطه
تخصص
استفاده از دانش وتجربه ومعلومات روز در حرفه ROOSTA تعلق
شور و اشتیاق و عشق و علاقه به حرفه

تداوم
پیگیری، پشتکار، حضور و ارتباط دائم و همیشگی در حرفه ROOSTA تحول
پویایی ،تغییر ، دگرگونی وسازگاری با تحولات وشرایط روز

تکامل
سیری ناپذیری درکسب دانش و تجربه و تلاش برای رسیدن به اوج ROOSTA شش یار مدیران چی؟ What?
چون؟ How?
چرا؟ Why?
کی؟ Who?
کی؟ When?
کجا؟ Where? ROOSTA مدل ارتباطی و نیاز شناسی ...


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


  • mehdi alimirzalou

دانلود ارزان فایل پاورپوینت ذرات یکسان

mehdi alimirzalou | سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۰ ق.ظ
دانلود پاورپوینت ذرات یکسان بررسی ذرات یکسان پاورپوینت جامع و کامل ذرات یکسان کاملترین پاورپوینت ذرات یکسان پکیج پاورپوینت ذرات یکسان مقاله ذرات یکسان تحقیق ذرات یکسان
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 366 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
پاورپوینت ذرات یکسان

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 20 صفحه

ذرات یکسان ذرات یکسان

IDENTICAL PARTICLE


در این فصل با خصوصیات سیستم های ذرات یکسان آشنا میشویم که اولین بار توسط دو دانشمند Greenberg , MESSIAH مطرح شد.


3 موضوع اصلی این فصل:

تقارن جایگشتی ها میلتون
تقارن جایگشتی تمام مشاهده پذیر ها
اصل موضوع تقارن تعریف ذرات یکسان:

دو ذره را در صورتی یکسان میگویند که تمام خواص ذاتی آنها (جرم واسپین و بار و ...) کاملا یکسان باشد. و با هیچ آزمایشی نتوان آن دو را از هم تمیز داد.

تمام الکترون ها، تمام پروتون ها، تمام اتمهای هیدروژن ذرات یکسان هستند.

توجه: الکترون و پوزیترون دو ذره یکسان نیستند، بار الکتریکی آنها متفاوت است.

یکی از نتایج این واقعیت این است که هر هامیلتونی فیزیکی تحت جا به جائی ذرات یکسان باید ناوردا باقی بماند. ذرات یکسان در مکانیک کلاسیک:
مسیر هر ذره کاملا مشخص است.


ذرات یکسان در مکانیک کوانتومی:
در مکانیک کوانتومی، ذرات مسیر معینی ندارند. (2) (1) Detector حالت اول حالت دوم (1) (2) (1) (1) (2) (2) Detector در حالت اول: ذره 1 آشکار میشود.
حالت دوم: ذره 2 آشکار میشود. یک سیستم دو ذره ای را در نظر بگیرید، یک بردار است:

یک تابع موج را میتوان بر حسب بردارهای پایه بسط داد:
تابع حالت دو ذره ای در فضای پیکر بندی:
تابع متقارن: متقارن جزئی : تابع پاد متقارن: خواص عملگر جایگشت : ویژه مقادیرP2,1 ، +1 و -1است. متقارن

پاد متقارن هامیلتونی تحت جایگشت و عملگر تبادل جابه جا میشود:
H(1,2)=H(2,1)
و تقارن مشابه دارد، زیرا H

تحت جایگشت ناوردا است.

به کمک تئوری نمایش گروهی این نتایج را میتوان برای هر تعداد ذره عمومیت بخشید.
17-2 ذرات غیر قابل تمیز:


اگر ذرات غیر قابل تمیز و یکسان باشند هامیلتون آنها باید تحت جایگشت ذرات ثابت بماند، اگر چه عکس آن درست نیست. هامیلتون پوزیترونیوم:




هامیلتون پوزیترونیوم تحت جابه جائی دو ذره (پوزیترونیوم) ناوردا باقی می ماند.


یک الکترون ویک پوزیترون ذرات یکسان نیستند، به وسیله میدان الکتریکی و مغناطیسی از هم تمیز داده میشوند.



اصل تمیز ناپذیری ذرات یکسان:
حالت های دینامیکی متفاوت با جا به جائی ذرات یکسان ابدا قابل تشخیص نیستند. یک متغیر دینامیکی که رابطه بالا را بتواند ارضا
کند مولفه اسپین کامل (Sx) است.


جمع روی تمام ذرات یکسان در سیستم



اسپین کامل یک مشاهده پذیر است تحت جایگشت ناوردا باقی میماند.
The Simmetrization Postulate
اصل موضوع تقارن:

وقتی یک سیستم چند ذره ای یکسان داشته باشیم کتهای فیزیکی بسته به طبیعت ذرات یکسان نسبت به جایگشت ذرات یکسان یا کاملا متقارن است یا کاملا پاد متقارن


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


  • mehdi alimirzalou

دانلود ارزان فایل پاورپوینت دین، هنر و ارتباط آن ها

mehdi alimirzalou | سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۰ ق.ظ
دانلود پاورپوینت دین ، هنر و ارتباط آن ها بررسی دین ، هنر و ارتباط آن ها پاورپوینت جامع و کامل دین ، هنر و ارتباط آن ها کاملترین پاورپوینت دین ، هنر و ارتباط آن ها پکیج پاورپوینت دین ، هنر و ارتباط آن ها مقاله دین ، هنر و ارتباط آن ها تحقیق دین ، هنر و ارتباط آن ها
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 278 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 50
پاورپوینت دین، هنر و ارتباط آن ها

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 50 صفحه

دین ، هنر و ارتباط آن ها دین ، هنر و ارتباط آن ها : دین ( به مثابه اعتقاد و روش زیست ) ، و هنر ( به عنوان تجلی کالبدی و مادی اعتقادات و باورها ) از دیرباز در معنا بخشیدن به زندگی انسان ایفای نقش نموده اند .
از هنگامی که انسان خالق خویش را شناخت و برای قرب به او به عبادت پرداخت ، برای بیان مکنونات قلبی خویش ، و به عبارتی ، برای شکل بخشیدن به عقاید و آرمان های خود ، کلام ، شکل ، حرکات و تعریف فضا را به خدمت گرفت .
انسان که حقیقت را باطن عالم خارج می داند که در وراء محسوسات او قرار دارد ، برای معرفی این حقیقت ، دست به خلق آثاری می زند که چیزی جز هنر نیستند .
از ابتدای تاریخ بشری هنر همواره مترادف و همراه با موضوعات و تعابیر و مفاهیم دینی بوده است ، که به مرور ، با غلبه ی مفاهیم دنیوی بر زندگی بشر به تناسب شاخه هایی نیز از آن منشعب شده است . در واقع همان گونه که به مرور ، کفر و شرک بر تفکر و جهان بینی نیز به وجود می آید ؛ تا جایی که هنر ، که روزی در پی تبیین حقیقت روحانی و معنوی و بیان زیبایی آن بود ، در موارد بسیاری به حجاب و ستری برای حقیقت بدل شده است . دین و هنر و ارتباط آن ها به این ترتیب ، همان گونه که انسان به زیبایی و عشق و جمال دنیایی و ظاهری متوجه شده است ، هنر دوران نیز بر این وجوه متمرکز شده و هر آنچه را که دنیایی است ، تبلیغ و ترویج کرده ، و در واقع ، مجاز را به جای حقیقت به انسان معرفی می نماید . در این روند ، سمبلها و رموز ، به مرور به صورت نشانه های قرار دادی که ربطی نیز به حقایق ماوراء طبیعی ندارند ، در آمده اند .
وجود رابطه بین آراء و عقاید هنرمند که به هر حال در آثار او متجلی می شود با عقاید مورد باور جامعه ای که با آن مواجه است ، ضرورتی است و فقدان آن ، سبب عدم درک اثر هنری و یا حتی نفی آن می شود . فقدان این ارتباط در جوامع معاصر و در میان جوامع با عقاید و باورهای مختلف ، ممکن است ظهور و بروز داشته و هنرمندان ارتباطی با عقاید جامعه و حتی تمایلی به وجود این عقاید نداشته باشند . و بالاتر از آن بخواهند آن را تحقیر کنند . اما در میان آن دسته از هنرهای دینی که بر کهن الگوهای مورد توجه همه ی ادیان استوار بوده اند ، ارتباط هنر و هنرمند و جامعه و پیام اثر هنری ، از تجانس و هماهنگی کامل برخوردار بوده است . این در حالی است که در آن موقعیت ساده ترین اشکال و اشیاء در عین عملکرد داشتن ، معنای خاص خود را نیز داشته اند . دین و هنر و ارتباط آن ها دین و هنر دو موضوع و دو مقولهی بنیادین مرتبط با ساحت های مختلف حیات انسان هستند . البته این دو از یک جنس یا هم مرتبه نیستند ؛ لکن تاثیر پذیری شان از یکدیگر نمونه ای یگانه است ؛ به این ترتیب که اصولا همواره دین ، هنر را برای تبیین جنبه های معنوی و غیر قابل بیان خویش به خدمت گرفته است ، و هنر نیز با ارتزاق از مبانی و مفاهیم معنوی دین رشد نموده است .
به بیان دیگر ، از آن جایی که هنرها به طور عام به گونه ی زیبایی و حسن و جمال را به نمایش گذارده ، زشتیها ، پلیدیها ، ظلمها و بی عدالتیها را به سخره گرفته و آن ها را نفی می کنند ، می توان به ارتباط تنگاتنگ دین و هنر متعهد حکم داد . هنر دینی ، به تعبیری اعلام وفاداری انسان به عهدی است که با خدای خود بسته است و همین وفاداری ، عامل رشد و کمال انسان است .
برای معرفی هنر دینی و تبیین رابطه ی دین و هنر با یکدیگر ، وضوح ویژگی های دین و هنر ضرورتی است ، که ذیلا به آن اشاره می شود . تعریف هنر و موضوعات مرتبط با آن نظریه ای ، هنر وآثار هنری را همچون کالایی می نگرد که می تواند در اقتصاد جامعه و هنرمند ایفای نقش نماید . در این مورد باید گفت که اگر چه برای تولید هنر و برای گذران زندگی هنرمند و حتی برای استفاده ی مردم از هنر ، ضوابط و قواعد و موضوعات اقتصادی مطرح هستند ، اما نگرش سوداگرانه به عنوان مولد ثروت و سرمایی و یا سرمایه گذاری سرمایه داران بی خبر از هنر ، برای تولید آثار هنری و مقولاتی از این قبیل ، نهایتا راه صوابی نخواهد بود .
ضرورتی برای تعدیل مادیت حیات و پاسخ گوی نیازهای معنوی انسان تلقی می نماید . این نگرش ، هنر را وسیله و زمینه ی ارتقای کیفیت حیات و راه و ابزار مقابله با بی عدالتی و زشتی معرفی می نماید .


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


  • mehdi alimirzalou