فروشگاه فایل ارزان

وبلاگ فایل 7 وبلاگی با فایلهای ارزان اما با ارزش

فروشگاه فایل ارزان

وبلاگ فایل 7 وبلاگی با فایلهای ارزان اما با ارزش

فروشگاه ساز فایل و همکاری در فروش سل یو

این وبلاگ در زمینه فروش فایل ارزان جهت رفاه حال دانشجویان،دانش آموزان،و همه کسانی که میخواهند از زندگی لذت بیشتری ببرند فعالیت میکند

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه

۱۷۲ مطلب در دی ۱۳۹۶ ثبت شده است

مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلال های روانی و مکانیسم ها و سبک های دفاعی
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 123 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 153
مبانی نظری اختلال های روانی و مکانیسم ها و سبک های دفاعی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلال های روانی و مکانیسم ها و سبک های دفاعی

توضیحات: فصل دوم کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری تحقیق ::



فصل دوم : پیشینه ی پژوهش
اختلال های روانی
1-1پیش زمینه تاریخی
ماقبل تاریخ و ارواح شیطانی
یونان باستان و توجیهات پزشکی
قرون وسطی و دیوشناسی
عصر خردگرایی و درمان مبتنی بر اصول اخلاقی
عصر جدید و بیماری روانی
1-2ملاک های تعریف نابهنجاری
چشم اندازهای تاریخی رفتار غیرعادی
دیدگاه های روانشناختی در مقابل دیدگاه های عضوی
زمینه فراهم است
ملاک های قانونی
ملاک های آماری
ملاک های انحراف از هنجار
ملاک های بهداشت روانی
ملاک های اجتماعی و روان شناختی
چهار مباحثه
ملاک های بیماری روانی
1-3رویکردها/ الگوها
الگوی پزشکی (یا زیست – شیمیایی)
الگوی روان پویشی
الگوی رفتاری
الگوی شناختی
الگوی ساختارگرای اجتماعی
الگوی انسان گرا/ وجودگرا
رویکرد تکاملی
الگوی نظام های خانوادگی
الگوی اجتماعی- فرهنگی
الگوی فمینیستی (برابری طلبی زنان)
رویکرد التقاطی
دیدگاه زیست شناختی
دیدگاه روان پویشی
دیدگاه یادگیری
دیدگاه شناختی
دیدگاه انسان گرایی- هستی گرایی
دیدگاه اجتماعی
ارزش رویکرد تعاملی
دیدگاه روان پویشی
4- راهنمای تشخیص و طبقه بندی
راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی (DSM)
رویکرد طبقه بندی
سیستم چندمحوری
پنج محور DSM-IV-TR
محور I: اختلال های بالینی
محور II: اختلال های شخصیت و عقب ماندگی ذهنی
محور III:بیماری های جسمانی:
محور IV: مشکلات روانی- اجتماعی و محیطی
محور V: ارزیابی کلی عملکرد
اختلال های خُلقی
اسکیزوفرنی و اختلال های مربوط
اختلال های شخصیت
اختلال های مرتبط با رشد
اختلال های مرتبط با پیری و شناختی
اختلالهای مرتبط با مواد
اختلال های خوردن و اختلال های کنترل تکانه
تجربه انسان در مورد اختلال های دورانی
تأثیر اختلال های روانی بر فرد: داغ و پریشانی
تاثیر اختلال روانی بر خانواده
تأثیر اختلال روانی بر جامعه
2-مکانیسم ها و سبک های دفاعی
2-1مکانیسم های دفاعی Defence mechanism (تعریف و کاربرد)
مکانیسم ها و سبک های دفاعی
مکانیزم های دفاعی
طبقات و نمونه های مکانیزم های دفاعی
2-2نظریه ها و طبقه بندی های مختلف مکانیسم های دفاعی
دفاع های نارسیستیک
دفاع های نابالغ
دفاع های نوروزی
دفاع های سالم
طبقه بندی راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی (DSM-IV)
پژوهش های انجام شده در داخل و خارج ایران





اختلال های روانی
1-1 پیش زمینه تاریخی
2-1 ملاک های تعریف نابهنجاری و اختلال روانی
3-1 رویکردها/ الگوها
1-1پیش زمینه تاریخی
ماقبل تاریخ و ارواح شیطانی
برخی از نابهنجاری های روانی سالها پیش شناخته شده اند. شواهد برجای مانده از دوران پیش از تاریخ حاکی از آن است که رفتارهای نابهنجار بیشتر به ارواح شیطانی نسبت داده می شد. شواهدی دال بر عملیات جن گیری وجود دارد همچنین جمجمه هایی با سوراخ های خاصی کشف شده اند. چنین برمی آید که این سوراخ ها به منظور فراری دادن ارواح خبیثه ایجاد شده باشند، رویه ای که امروزه ینز توسط بعضی از گروه ها به منظور دستیابی به هشیاری عمیق تر به کار می رود و ترفین کردن (ایجاد سوراخ با مته روی جمجمه) نام دارد. با وجود این، برخی پژوهشگران (ماهر و ماهر، 1985) معتقدند این سوراخ ها به احتمال زیاد ناشی از زخم های التیام یافته باشند، چرا که بیشتر این جمجمه ها متعلق به مردهاست و این سوراخ در قسمت های متعددی از جمجمه قرار دارند. این بدان معناست که این سوراخ ها تعمدی ایجاد نشده اند.
یونان باستان و توجیهات پزشکی
افلاطون، در قرن چهارم قبل از میلاد بین جنون طبیعی ناشی از بیماری فیزیکی و جنونی که موهبت الهی محسوب می شد، تمیز قائل شد. او اصرار داشت که اختلال روانی باید در خانواده درمان شود و بدلیل پافشاری او بود که معابدی به منزله ی آسایشگاه برای بیماران روانی درنظر گرفته شد.
بقراط، طبیب یونانی (که اغلب به عنوان پدر طب نوین از او یاد می شود)، پنج شکل از جنون را توصیف کرد (هیستری، صرع، اختلال روانی حاد با تب یا بدون تب، و اختلال روانی مزمن). از منظر او همه ی آنها از اختلالات طبی ریشه می گرفتند و با استفاده از داروهای تهوع آور یا ملین و ایجاد تغییراتی در برنامه ی غذایی درمان پذیر بودند. هدف این روشها کاهش مایعات بدن یا خلط ها بود که به تصور بقراط عامل زمینه ساز اختلال روانی بودند. تصور بر این بود که افضافه شدن صفرای سیاه موجب افسردگی (مالیخولیا)، اضافه شدن صفرای زرد موجب تحریک پذیری و اضطراب (صفراوی)، اضافه شدن بلغم سبب بی تفاوتی (بلغمی) واضافه شدن خون سبب تغییر خلق فرد (دموی) می شود. بنابراین، برخی از طبقه بندی های مدرن اختلالات، به روشنی در آن دوران نیز شناسایی شده بودند.


  • mehdi alimirzalou

دانلود ارزان فایل مبانی نظری ساختارمکانیزمهای دفاعی

mehdi alimirzalou | جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱ ب.ظ
مبانی نظری ساختارمکانیزمهای دفاعی
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 151 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 153
مبانی نظری ساختارمکانیزمهای دفاعی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

مبانی نظری ساختارمکانیزمهای دفاعی

توضیحات: فصل دوم کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری تحقیق ساختار سازمانی ::



فصل دوم: مباحث نظری
زیگموند فروید 7
تعریف روانکاوی 15
ساختار شخصیت 18
دیدگاه روان پویشی 34
دیدگاه انسان گرایی 44
دیدگاه صفت 47
نظریه اجتماعی شناختی 49
مکانیزمهای دفاعی 54
تاریخچه مکانیزم دفاعی 58
عملکرد مکانیزم دفاعی 60
ویژگی مکانیزم دفاعی 62
مکانیسم دفاعی و سبکهای مقابله 71
سبکها و مکانیسم های دفاعی- روانی 72
نظریه فروید در مورد مکانیسم دفاعی 79
طبقه بندی مکانیسم دفاعی 81
حمایتهای تجربی 143
سنجش مکانیزمهای دفاعی 154
انواع آزمونها 156
آزمون علاقه 157
آزمون شخصیت 158
آزمون سازگاری بل 161
آزمون شخصیت مینسوتا 162
روشهای فرافکنی 163
آزمون رورشاخ 165
آزمون دریافت ذهنی 166
بحث و نتیجه گیری
برایند بحث 169
فهرست منابع
منابع فارسی 170
منابع انگلیسی


فصل دوم
مباحث نظری

زیگموند فروید (1939-1856)
زیگموند فروید در ششم ماه مه 1856 در فری برگ، مراوی (که اکنون پریبر، چکسلواکی است) به دنیا آمد. در 1990، نام میدان استالین این شهر به میدان فروید تبدیل شد. پدرش تاجر پشم بود که چون در مراوی ورشکست شد، با خانواده اش ابتدا به لایپزیک و مدتی بعد، یعنی هنگامی که فروید 4 ساله بود، به وین نقل مکان کرد. فروید تقریباً مدت 80 سال در وین باقی ماند.
پدر فروید 20 سال از مادرش مسن تر و مردی سختگیر و قدرت طلب بود. فروید هنگامی که پسر خردسالی بود، ضمن احساس ترس از پدر، او را دوست می داشت. مادرش حمایت کننده و با محبت بود، و فروید نسبت به او احساس دلبستگی هوس آلودی داشت. البته این ترس از پدر و کشش جنسی نسبت به مادر چیزی است که بعدها فروید آن را عقده ادیپ نامید، و چنین به نظر می رسد که این مفهوم از تجارب دوره کودکی وی و یاد آوری آنها گرفته شده باشد. چنانکه خواهیم دید بیشتر نظریه او از ماهیت شرح حال خودش گرفته شده است.
از هشت فرزند خانواده، فروید توانایی ذهنی بیشتری از خود نشان داد، وخانواده اش
برای تشویق او تلاش می کردند. اتاق وی تنها اتاق خانه بود که یک چراغ نفتی داشت، که برای مطالعه روشنایی بهتری ایجاد می کرد، سایر اعضای خانواده از شمع استفاده می کردند. کودکان دیگر، که او در برابر آنها رقابت و آزردگی خاطر بیشتری نشان می داد، اجازه نداشتند به تمرین موسیقی بپردازند، از بیم آنکه مبادا سر و صدا برای دانشمند جوان مزاحمت ایجاد کند.
فروید یک سال بیش از سن معمول وارد دبیرستان شد که در آنجا شاگردی درخشان بود، و در سن 17 سالگی به عنوان فردی ممتاز از آنجا فارغ التحصیل شد. نظریه تکامل داروین علاقه او را در مورد رویکرد عملی نسبت به دانش بیدار کرد، و فروید تصمیم به تحصیل در پزشکی گرفت. به اشتغال در طبابت تمایل زیادی نداشت، اما رشته پزشکی را به این امید انتخاب کرد که او را به حرفه ای در زمینه پژوهشهای علمی هدایت کند.
او در سال 1873 تحصیلات خود را در دانشگاه وین آغاز کرد. به سبب علاقه به سایر رشته هایی که رابطه مستقیم با تحصیل در رشته پزشکی نداشت، فلسفه، اتمام تحصیلات او هشت سال به طول انجامید. در ابتدا توجه او به زیست شناسی متمرکز شده و بیش از 400 مار ماهی نر را برای بررسی دقیق بیضه ها کالبد شکافی کرد. او از این بررسیها نتیجه ای به دست نیاورد، اما این نکته قابل توجه است که نخستین تلاش وی در راه تحقیق به امور جنسی معطوف شد. سپس به فیزیولوژی و مطالعه درباره نخاع شوکی ماهی روی آورد و شش سال در انستیتوی فیزیولوژی روی یک میکروسکوپ کار کرد.
فروید در دوره تحصیل پزشکی خود آزمایش درباره داروی کوکائین را آغاز کرد. او شخصاً آن را مصرف می کرد، و آن را در اختیار نامزد، خواهران و دوستان نیز قرار می داد. از این رو فروید مسئول معرفی کوکائین برای استفاده در معالجات پزشکی شناخته شده است. او نسبت به این ماده اشتیاق داشت و می گفت که ماده افسردگی او را بهبود می بخشد و به بهبودی سوء هاضمه مزمن او کمک می کند. تصور می کرد داروی عجیبی را کشف کرده است که همه بیماریها از سیاتیک تا
دریا زدگی را درمان می کند و شهرت و معروفیتی را که مشتاقانه طالبش بود برایش فراهم می سازد.


  • mehdi alimirzalou

دانلود ارزان فایل دانلود تحقیق مرغ عشق

mehdi alimirzalou | جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱ ب.ظ
مرغ‌ عشق‌Budgerigarیکی‌ از اعضا کوچک‌ خانواده‌ طوطی‌ها محسوب‌ می‌شود مهد این‌ پرنده‌ زیبا استرالیا می‌باشددر طول‌ قرن‌ 19 و 20 هزاران‌ جفت‌ از این‌ پرنده‌ به‌ سایر قاره‌ها آورده‌ شد و خیلی‌ زود توانست‌ جای‌ خود را به‌ عنوان‌ یک‌حیوان‌ خانگی‌ محبوب‌ باز کند رنگهای‌ زیبا، صدای‌ دلنشین‌، توانایی‌ تقلید صدا، طبیعت‌ اجتماعی‌، نگهداری‌ آسان‌ وقیمت‌ ارزا
دسته بندی آموزشی
فرمت فایل doc
حجم فایل 62 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10
دانلود تحقیق مرغ عشق

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

مرغ عشق

معرفی

مرغ‌ عشق‌-Budgerigar-یکی‌ از اعضا کوچک‌ خانواده‌ طوطی‌ها محسوب‌ می‌شود. مهد این‌ پرنده‌ زیبا استرالیا می‌باشد.در طول‌ قرن‌ 19 و 20 هزاران‌ جفت‌ از این‌ پرنده‌ به‌ سایر قاره‌ها آورده‌ شد و خیلی‌ زود توانست‌ جای‌ خود را به‌ عنوان‌ یک‌حیوان‌ خانگی‌ محبوب‌ باز کند. رنگهای‌ زیبا، صدای‌ دلنشین‌، توانایی‌ تقلید صدا، طبیعت‌ اجتماعی‌، نگهداری‌ آسان‌ وقیمت‌ ارزان‌، مرغ‌ عشق‌ را به‌ یکی‌ از محبوب‌ترین‌ پرندگان‌ تبدیل‌ کرده‌ است‌.

سایر مشخصات‌

طول‌ عمر: 7-8 سال‌

وزن‌: 40-45 گرم‌

طول‌ بدن‌ پرنده‌ نر: 18 سانتیمتر

خصوصیات‌

مرغ‌ عشق‌ در رنگهای‌ متنوعی‌ وجود دارد که‌ از جمله‌ آنها سبز، زرد، آبی‌ و شیری‌ می‌باشد. در طبیعت‌ به‌ کمک‌ منقارقوی‌ و شکل‌ انگشتان‌ پاهایش‌، دو انگشت‌ رو به‌ جلو و دو تا رو به‌ عقب‌ به‌ راحتی‌ از شاخه‌ها بالا می‌رود.

مرغ‌ عشق‌ حدودا در 3 ماهگی‌ بالغ‌ می‌شود. برجستگی‌ روی‌ قاعده‌ منقار در غالب‌ پرندگان‌ نر بالغ‌ آبی‌ روشن‌ یا بنفش‌و در ماده‌ بالغ‌ قهوه‌ای‌ است‌. البته‌ این‌ رنگ‌ در نابالغین‌ کاملا مشخص‌ نیست‌ ضمن‌ اینکه‌ هنگام‌ بیماری‌ یا پیری‌ رنگ‌بتدریج‌ کم‌ می‌شود.

مرغ‌ عشق‌ ماده‌ در هر نوبت‌ به‌ طور متوسط 4-6 تخم‌ می‌گذارد. جوجه‌ها 16-18 روز بعد از تخم‌ بیرون‌ آمده‌ و24-28 روز در لانه‌ می‌مانند. در طول‌ این‌ مدت‌ جوجه‌ها به‌ شدت‌ وابسته‌ به‌ مادر هستند.

رابطه‌ با انسان‌ و حیوانات‌ خانگی‌

مرغ‌ عشق‌ خیلی‌ زود اهلی‌ شده‌ و به‌ خانه‌ خو می‌گیرد. می‌توان‌ به‌ آن‌ یاد داد که‌ روی‌ انگشت‌ بنشیند (شکل‌ 2). حضورسگ‌ و گربه‌ موجب‌ ناراحتی‌ پرنده‌ می‌شود حتی‌ اگر به‌ آن‌ دسترسی‌ نداشته‌ باشند.

پرنده‌ جدید را باید بتدریج‌ وارد کرد حتی‌ اگر جفت‌ پرنده‌ شما باشد. بهتر است‌ ابتدا در قفسهای‌ مجزا ولی‌ کنار هم‌باشند (بدون‌ تماس‌) تا به‌ هم‌ عادت‌ کنند.

نگهداری

قفس‌:


  • mehdi alimirzalou

دانلود ارزان فایل دانلود تحقیق همه چیز در مورد قناری

mehdi alimirzalou | جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱ ب.ظ
بیماریهای قناری نژاد های مختلف قناری عمده علل مرگ جنین قناری در مرحله پایانی رشد پر ریزان (تولک) تغذیه زمان تولک اصطلاحات در مورد قناریها خروج جوجه از تخم و امتحان تخم قناری تولید مثل بهداشت تغذیه ۱)تغذیه دوران جوجگی(قبل از شصت روزگی) روش ساخت و استفاده دان نرم ۲)تغذیه دوران بلوغ (غیر از زمان پرریزی) ۳)تغذیه دوران پرریزی (تولک) ۴)تغ
دسته بندی آموزشی
فرمت فایل doc
حجم فایل 76 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 51
دانلود تحقیق همه چیز در مورد قناری

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

عمده علل مرگ جنین قناری

در مرحله پایانی رشد

در این مرحله جوجه قناری کامل شده وحتی پوسته تخم را نوک زده ولی توانایی خروج از آنرا نداشته وتلف شده است که می تواند به علل زیر باشد :

۱- عدم رطوبت کافی اتاق نگهداری قناری ها .

۲- عدم آبتنی پرنده ماده در روز آخر خوابیدن بر روی تخم ها .

۳- عفونت باکتریایی .

۴- ضخامت نامناسب پوسته تخم و کلفت بودن آن .

علل عدم موفقیت در جوجه کشی قناری ها

الف - عدم آماده سازی قناری های نر وماده برای جفت گیری وامتناع آنها از جفت گیری .

ب – جفت گیری موفق قناری های نر وماده ولی عدم تشکیل نطفه در تخم ها .

ج – جفت گیری موفق قناریهای نروماده همراه با تشکیل نطفه در تخم ها ولی مرگ جنین در داخل تخم ویا ظرف چند روز پس از خروج از آن .

عوامل موثر در آماده سازی قناریها برای جفت گیری

1- وجود بیماریهای مزمن در بین پرندههای نر وماده .

2- عدم تغذیه صحیح در دوران تو لک وپس از آن .

3- مصرف آنتی بیوتیکها وموادشیمیایی مضر .

4- عدم رعایت محدودیت جوجه کشی در فصل جفت گیری یا به عبارتی جوجه کشیدن بیش از توان قناری ها در فصل قبل .

5- وجود سموم قارچی ناشی از کپک زدگی در دان .

6- رعایت نکردن برنامه صحیحی روشنایی با افزایش تدریچی مدت طول روشنایی در طی 24 ساعت .

7- کهولت سن یا عدم بلوغ جنسی پرنده .

عوارض ناشی از کمبود ویتامین ها ومواد معدنی بر روی قدرت جوجه درآوری

عمده مواد غذایی که موجب اختلالات جوجه کشی درقناری ها می شوند عبارتند از مواد معدنی و ویتامین ها . بسته به نوع کمبود و انفرادی یا چند موردی بودن این کمبودها ممکن است عوارض متفاوت باشد .

کمبود ویتامین A (رتینول):

موجب کوری - نقرس - تلفات جنینی در روزهای اول و دوم رشد جنین بخاطر نارسایی سیستم گردش خون و کاهش میزان خروج جوجه ها از تخم می شود . معمولا علت کمبود این ویتامین ناشی از عدم استفاده از سبزیجات و مصرف غذای کهنه می باشد .

کمبود ویتامین D (کلسیفرول):

موجب نرمی استخوان و کج شدن استخوان های بلند ( مثل ساق پا ) , کاهش ضخامت پوسته تخم و مرگ جنین در اواخر دوران جوجه کشی شود . معمولا به علت عدم دسترسی پرنده به نور آفتاب بروز می کند .

کمبود ویتامین E (توکوفرول):

موجب عدم باروری تخمها , ضعف جوجه خارج شده از تخم , مرگ در روزهای اولیه پس از خروج از تخم همراه با خیز زیر پوستی و آتروفی عضلانی می شود . در اثر مصرف دان ها یا مواد چرب اکسید شده بروز می کند .

کمبود ویتامین B1 (تیامین):

موجب بدنیا آمدن جوجه های ضعیف و دارای لرزش می شود که ظرف چند روز پس از خروج از تخم تلف می شوند .

کمبود ویتامین B2 (ریبو فلاوین):

موجب فلجی و جمع شدگی پنجه پا از مرحله دوم رشد جنینی به بعد می شود .

کمبود نیاسین ( اسید نیکوتینیک ) :

موجب کاهش میزان جوجه درآوری می شود. معمولا به علت استفاده از منابع پروتئینی نامرغوب و کمبود اسید آمینه تریپتو فان بروز میکند .

کمبود ویتامین B6 (پیریدوکسین):

به سبب نقش مهمش در رشد اولیه جنین , موجب افزایش مرگ و میر جنین می شود . جیره های غذذایی حاوی پروتئین زیاد بطور ثانویه موجب کمبود این ویتامین می شود . کمبود همزمان این ویتامین و ماده معدنی منگنز موجب بزرگ شدن مفصل خرگوشی ( مفصل بالای ساق پای پرنده ) شده و منجر به دررفتگی پا به یک طرف گردد .

کمبود اسید فولیک ( فولاسین ) :

موجب مرگ و میر جوجه در دوره اولیه رشد در اثر کم خونی و گاهی مرگ و میر درهنگام خروج جوجه از تخم می شود . معمولا براثر مصرف طولانی مدت آنتی بیوتیک بروز می کند . زیرا آنتی بیوتیک موجب از بین رفتن باکتری های روده ای که مسئول ساختن این ویتامین هستند , می شود .

کمبود ویتامین B12 (کوبالامین):

موجب کم خونی و مرگ در دوران اولیه و گاهی ادم و تحلیل رفتن رشد عضلانی در مرحله دوم رشد جنینی می شود .

کمبود اسید پنتوتنیک :

موجب بروز پرهای غیرعادی همراه با خونریزی زیر پوست در مرحله سوم رشد جنینی می گردد .

کمبود بیوتین :

موجب مرگ و میر در مرحله اول و سوم رشد جنینی همراه با تغییر شکل منقار به صورت منقار طوطی و کوتاه شدن طول استخوان ها می شود

کلسیم(ca) و فسفر(p):

میزان هر یک از این دوماده به تنهایی و نسبت بین آنها تاثیرزیادی برضخامت پوسته تخم و رشد استخوان بندی جنین دارد . کمبود آنها و یا عدم تعادل بین آن دو موجب کاهش قدرت جوجه در خروج از تخم می شود . جوجه های مبتلا دارای رانهای ضخیم و بال های کوتاه همراه با خیز زیر پوست گردن و نرمی استخوان می باشد .

منیزیم (mg):

این ماده معدنی در تنظیم رشداستخوانی نقش داشته وکمبود آن موجب بیماری پروزیس , کوتاه شدن طول بال خیز زیر پوستی و منقار طوطی شکل میشود .

دارو های قناری

آیا همه داروها برای پرنده ها مفید است ؟

همه داروها مخصوصا آنتی بیوتیک های ایرانی برای پرندگان مفیدنیستند و در برخی از موارد امکان مرگ با ضعف در پرنده را ایجاد مینمایند .البته داروهای مؤثر خارجی هست که بتواند در بهبود بیماریها وتقویت پرندگان مؤثر باشد که مجمعی از آنها را گرد آوری کرده و در اختیارتان قرار میدهم .

برخی از ویتامین ها :

multivitamin : برای تامین ویتامین بدن پرنده (بهتر است از مولتیویتامین کودکان استفاده شود)

vitaforce : برای تقویت عمومی پرنده استفاده میشود .

vitamin a : برای تامین ویتامین آ برای سلامتی پرنده .

vitamin b3 : جهت تامین ویتامین ب3وشادابی پرنده .

vitamin d : تامین ویتامین دی

calcum : برای تامین کلسیم و جلابخشی پرها

برخی از داروها برای بیماریهای عفونی

Advocin : جهت درمان عفونتهای دستگاه تنفسی وگوارشی

Bactocid : درمان عفونت دستگاه تنفسی و گوارشی و درمان اسهال

Antiasma : جهت درمان عفونت دستگاه تنفسی و درمان آسم

Flaxid : برای درمان عفونت دستگاه گوارش

Fungcid : برای درمان عفونت های قارچی

داروهای مؤثر در ورم روده

Pronet : برای درمان مشکلات روده ای ( اسهال و ورم روده )

Protec : جهت درمان ورم روده

Anticeplus : برای درمان ورم روده خارج از زمان جفت گیری

Protozon : برای درمان آلودگیهای روده ای

ضد ویروس وحشرات مضر

Mazoten : درمان شپشک وانگلهای خارجی

Ocenet : پودر ضد شپش و کنه

معرفی داروهای مؤثر دیگر

Neovet : برای درمان دستگاه گوارشی و پیشگیری از مرگ و میر جوجه ها

Oceferol : جهت آماده سازی پرنده ها برای جفت اندازی و تقویت نطفه قناری نر

Antolin : درمان شقاق پا

Hexen : برای ضد عفونی کردن زخمهای دهان وبا و ابتنی دادن پرنده در محلول

...

بیماری ها

بیماری آسم:

عفونت استرپتوکوکی ( streptococcus infections ):

کنه قناری:

لیستریوز( listeriosis )

بیماری اریزیپلاس ( erysiplas )

ورم زیر شکم:

بیماری های مایکوپلاسمایی ( mycoplasmosis )

غش و بیهوشی:

زخم پا :

بیماری درد چشم:

عفونت روده:

علایم بیماری: سستی ، کم اشتهایی ، اسهال

گرفتگی مجرای تخم گذاری پرنده:

و ...

نژاد های مختلف قناری

نژاد های آواز خوان (song canaries)

رولر(Harz roller) (Harzer Ederlroller ) :

واتر اسلگر (Water slager) (Water warbler) :

تیم برادو اسپانیایی(Spanish timbrado) :

و ...

نژاهای مختلف قناری:

تولک

پر ریزان (تولک):

تغذیه زمان تولک:

اصطلاحات در مورد قناریها:

خروج جوجه از تخم و امتحان تخم قناری:

تولید مثل:

بهداشت:

تغذیه:

۱)تغذیه دوران جوجگی(قبل از شصت روزگی):

روش ساخت و استفاده دان نرم :

۲)تغذیه دوران بلوغ (غیر از زمان پرریزی)

۳)تغذیه دوران پرریزی (تولک)

۴)تغذیه دوران بیماری

۵)تغذیه قناریهای سرخ و پرتقالی (تغذیه رنگی)

طرز تهیه غذای رنگی :

انواع دانه های مورد استفاده برای قناری

خواص میوه ها و سبزیجات

مشخصات قناری مورد پسند در ایران ( قناری رسمی )

تاریخچه پیدایش قناری


  • mehdi alimirzalou
پاورپوینت تحقیق بادام مربوط به درس میوه های مناطق معتدله در 18 صفحه قابل ویرایش
دسته بندی کشاورزی و زراعت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1843 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
پاورپوینت تحقیق بادام مربوط به درس میوه های مناطق معتدله

فروشنده فایل

کد کاربری 12227

بادام با نام علمی Prunus amygdalus یکی از گیاهان تیره گل سرخ متعلق به دو لپه ای ها می‌باشد. بادام یک درخت بومی آسیای غربی ، کرانه جنوبی دریای مدیترانه و مراکش است.

در زیر میتوانید نمایی از پاورپوینها را ببینید


  • mehdi alimirzalou
هدف از طراحی مجموعه‌های تجاری اداری تفریحی ایجاد محیطی خوشایند برای خرید کالا؛ دریافت خدمات اداری ، تفریح و تفرج و ارتباط انسانها با یکدیگر است برای رسیدن به این هدف ابتدا نگاهی گذرا به تاریخچه تجارت و ایران ، پیشینه و تاریخچه فضاها و نظامات اداری ، اوقات فراغت و تفریح و تاریخچه ایجاد مجموعه‌های تجاری اداری تفریحی و اجتماعی در ایران وتبریز داریم
دسته بندی معماری
فرمت فایل docx
حجم فایل 5708 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 132
طراحی مجموعه های تجاری اداری تفریحی-فایل ورد-تحقیق

فروشنده فایل

کد کاربری 4141

1-1 . مقدمه:

2- 1 . سیری در نظریه‌های تجارت

3-1 . نیاز به مجموعه‌های تجاری

4- 1 . بخش اول: تاریخچه ساختمان های اداری

1-4-1 . تاریخچه نظام اداری در جهان

2-4-1. نگاهی به ساختار نظام اداری در ایران

1-2-4-1. دوران قبل از اسلام

- نظام اداری مادها

-دوران هخامنشیان

- دوران تسلط مقدونی ها بر ایران

- دوره اشکانیان

- دوران ساسانیان

2-2-4-1 . سیستم اداری ایران بعد از ورود اسلام

دوران امویان

- دوران عباسیان

- دوران تیموریان

دوران صفویان

- دوران قاجاری ها

- دوران پهلوی

جمهوری اسلامی ایران

5-1 . بخش دوم: تعاریف و مفاهیم

و ...


  • mehdi alimirzalou
مبانی نظری و پیشینه رابطه رضایت شغلی و فرسودگی شغلی با استرس شغلی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 131 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 91
مبانی نظری و پیشینه رابطه رضایت شغلی و فرسودگی شغلی با استرس شغلی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1 مقدمه. 15

2-2 رضایت شغلی.. 18

2-2-1 تعاریف رضایت شغلی.. 18

2-2-2 تاریخچه رضایت شغلی.. 18

2-2-3 ابعاد رضایت شغلی.. 19

2-2-4 عوامل مؤثر در رضایت شغلی.. 20

2-2-5 اهمیت رضایت شغلی.. 23

2-2-6 نظریه های رضایت شغلی.. 26

2-2-7 شیوه ابراز نارضایتی از شغل: 31

2-2-8 پیامدهای افزایش یا کاهش رضایت شغلی در سازمان. 32

2-3 فرسودگی شغلی.. 34

2-3-1- منشأ تاریخی فرسودگی شغلی.. 34

2-3-1 مفهوم فرسودگی شغلی.. 34

2-3-3- تعاریف فرسودگی شغلی.. 36

2-3-4- فرسودگی شغلی در مدیران. 38

2-3-5- علل پیدایش فرسودگی شغلی.. 38

2-3-6- راههای بهبود فرسودگی کاری.. 40

2-3-7- نشانه های فرسودگی شغلی.. 41

2-3-8 نشانگان و معیارهای تشخیص فرسودگی شغلی.. 44

2-3-9 دیدگاه‌ های مختلف نسبت به فرسودگی شغلی.. 45

2-3-10 علل فرسودگی شغلی.. 47

2-3-11 مشاغل مستعد فرسودگی شغلی.. 48

2-3-12 مراحل و سیر فرسودگی شغلی.. 48

2-3-13 عوامل مؤثر در فرسودگی شغلی.. 50

2-3-14 علائم فرسودگی شغلی.. 50

2-3-15 دلایل فرسودگی شغلی.. 51

2-3-16 روشهای مقابله با فرسودگی شغلی.. 52

2-3-17 پیامدهای افزایش یا کاهش دهندة فرسودگی شغلی در سازمان. 53

2-4- تاریخچه استرس شغلی.. 55

2-4-1 واژه کاوی استرس... 57

2-4-2 گونه های مختلف استرس... 60

2-4-3 تعریف استرس شغلی.. 64

2-4-4 نشانه های استرس شغلی.. 66

2-4-5 دلایل استرس شغلی چیست؟. 68

2-4-6 متغیر‌های ایجاد کننده استرس شغلی.. 71

2-4-7 استرس شغلی و عملکرد کاری.. 73

2-4-8 شیوه های مقابله با استرس شغلی.. 73

2-4-9 تنیدگی چیست؟. 76

2-4-10 عاملهای استرس شغلی در محیط کار. 80

2-5 پیشینه پژوهش در داخل و خارج کشور.. 86


  • mehdi alimirzalou
مبانی نظری و پیشینه رابطه جو سازمانی با رضایت شغلی و بهداشت روانی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 67 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 52
مبانی نظری و پیشینه رابطه جو سازمانی با رضایت شغلی و بهداشت روانی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1 مقدمه ........................................................................................................... 10

2-2 ادبیات تحقیق ................................................................................................................ 11

2-2-1 جو سازمانی .............................................................................................................. 11

2-3 ویژگی های جو سازمانی ................................................................................................ 11

2-4 عوامل مؤثر بر جو سازمانی ............................................................................................. 12

2-5 شکل گیری جو سازمانی ................................................................................................. 16

2-5-1 رویکرد ساختاری ................................................................................................ 16

2-5-2 رویکرد ادراکی – روانشناختی .............................................................................. 17

2-5-3 رویکرد تعاملی .................................................................................................... 17

2-5-4 رویکرد فرهنگی .................................................................................................. 17

2-6 تعاریف رضایت شغلی ................................................................................................... 18

2-6-1 تعریف رضایت شغلی از دیدگاه های گوناگون ....................................................... 20

2-7 نظریه های رضایت شغلی ............................................................................................... 21

2-7-1 نظریه سلسله مراتب نیازهای مازلو ........................................................................ 21

2-7-2 نظریه دو عاملی انگیزشی و بهداشتی هرزبرگ ........................................................ 22

2-7-3 نظریه کامروایی نیازها .......................................................................................... 24

2-7-4 نظریه گروه مرجع ................................................................................................ 25

2-7-5 نظریه انتظارات .................................................................................................. 258

2-7-6 نظریه برابری ....................................................................................................... 25

2-7-7 نظریه ارزش ........................................................................................................ 26

2-7-8 نظریه چند عاملی ............................................................................................... 267

2-7-9 نظریه تلفیقی ....................................................................................................... 27

2-7-10 نظریه وراثت ..................................................................................................... 28

2-7-11 نظریه بارون و گرینبرگ ..................................................................................... 28

2-7-12 نظریه تقویت ..................................................................................................... 30

2-7-13 نظریه تعیین هدف ............................................................................................. 30

2-7-14 نظریه بودن – وابستگی و رشد (ERG) ............................................................. 34

2-7-15 نظریه جاذبه – به وسیله انتظغار (VIE) .............................................................. 34

2-8 عوامل مؤثر بر رضایت شغلی .......................................................................................... 35

2-9 بهداشت روانی .............................................................................................................. 36

2-9-1 اضطراب ............................................................................................................. 37

2-9-2 علل اضطراب ...................................................................................................... 38

2-9-2-1 جنبه فیزیولوژیکی ..................................................................................... 39

2-9-2-2 جنبه حرکتی ............................................................................................. 39

2-9-2-3 جنبه شناختی – روانی ............................................................................... 39

2-9-3 یادگیری اضطراب ................................................................................................ 40

2-9-4 انواع اضطراب از دیدگاه فروید ............................................................................. 41

2-9-5 علایم اضطراب ................................................................................................... 42

2-9-6 سیر و پیش آگهی اضطراب .................................................................................. 42

2-9-7 شیوع اضطراب .................................................................................................... 43

2-9-8 درمان اضطراب ................................................................................................... 44

2-10 تحقیقات انجام شده ..................................................................................................... 45

2-10-1 تحقیقات پیشین خارجی .................................................................................... 45

2-10-2 تحقیقات پیشین داخلی ...................................................................................... 48

2-11 نتیجه گیری از تحقیقات پیشین ..................................................................................... 56


  • mehdi alimirzalou
مبانی نظری و پیشینه رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 242 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 79
مبانی نظری و پیشینه رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه ................................................................................................................................. 14

قسمت اول : تسهیم دانش ................................................................................................................................ 15

2-1 دانش و انواع آن ......................................................................................................................................... 15

2-2 مدیریت دانش.............................................................................................................................................. 17

2-3 مفهوم تسهیم دانش.................................................................................................................................... 19

2-4 مدل های تسهیم دانش.............................................................................................................................. 21

2-4-1 مدل عمل منطقی................................................................................................................................... 22

2-4-2 مدل رفتار برنامه ریزی شده................................................................................................................... 23

2-4-3 مدل تسهیم دانش هندریکس............................................................................................................... 24

2-4-4 مدل تسهیم دانش یانگ و هولدن......................................................................................................... 24

2-4-5 مدل تسهیم دانش لی و الهوامد........................................................................................................... 26

2-4-6 مدل تسهیم دانش واندن هوف و وان وینن......................................................................................... 27

2-5 مؤلفه های کلیدی تسهیم دانش................................................................................................................ 28

2-6 موانع تسهیم دانش...................................................................................................................................... 29

2-7 اهمیت تسهیم دانش.................................................................................................................................. 32

2-8 تسهیم دانش در آموزش عالی.................................................................................................................... 33

قسمت دوم : قابلیت جذب دانش..................................................................................................................... 35

2-9 مفهوم قابلیت جذب دانش......................................................................................................................... 35

2-10 انواع قابلیت جذب دانش.......................................................................................................................... 36

2-10-1 قابلیت جذب بالقوه ............................................................................................................................. 36

2-10-2 قابلیت جذب بالفعل ............................................................................................................................ 37

2-10-3 قابلیت جذب مطلق ............................................................................................................................ 38

2-10-4 قابلیت جذب نسبی.............................................................................................................................. 39

2-11 مدل های قابلیت جذب دانش................................................................................................................. 41

2-11-1 مدل قابلیت جذب دانش کوهن و لونیتال......................................................................................... 41

2-11-2 مدل قابلیت جذب دانش زهرا و جرج ............................................................................................... 42

2-11-3 مدل قابلیت جذب دانش منبیوا و همکاران....................................................................................... 43

2-11-4 مدل قابلیت جذب دانش لین و همکاران ......................................................................................... 44

2-11-5 مدل قابلیت جذب دانش تودوروا و داریسین .................................................................................. 45

2-12 مؤلفه های کلیدی قابلیت جذب دانش ................................................................................................. 47

2-13 اهمیت قابلیت جذب دانش در نوآوری سازمان..................................................................................... 49

2-14 قابلیت جذب دانش و آموزش عالی......................................................................................................... 50

قسمت سوم : بهبود کیفیت علمی .................................................................................................................... 53

2-15 مفهوم کیفیت............................................................................................................................................ 53

2-16 کیفیت در آموزش عالی............................................................................................................................ 54

2-17 مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش عالی.................................................................................................. 56

2-18 اعتباربخشی و تضمین کیفیت در آموزش عالی..................................................................................... 57

2-19 مدل های جدید اعتباربخشی در آموزش عالی....................................................................................... 58

2-19-1 برنامه بهبود کیفیت علمی (AQIP)................................................................................................. 58

2-19-1-1 ارزشها و مؤلفه های برنامه بهبود کیفیت علمی........................................................................... 60

2-19-1-2 محاسن برنامه بهبود کیفیت علمی................................................................................................ 64

2-19-2 برنامه ارزیابی و ارتقاء کیفیت (PEAQ)........................................................................................... 66

2-19-2 مدل مسیر ............................................................................................................................................ 68

2-20 ارتباط بین مدل کیفیت بالدریج و برنامه بهبود کیفیت علمی............................................................. 70

2-21 یادگیری سازمانی و برنامه بهبود کیفیت علمی..................................................................................... 73

قسمت چهارم : ارتباط تسهیم دانش ، قابلیت جذب دانش و بهبود کیفیت علمی..................................... 75

2-22 تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش....................................................................................................... 75 2-23 رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی........................................................................................................ 77

2-24 الگوی مفهومی پژوهش ........................................................................................................................... 77

قسمت پنجم : پژوهش های مرتبط با موضوع پژوهش ................................................................................... 78

2-25 پژوهش های انجام شده در خارج............................................................................................................ 79

2-26 پژوهش های انجام شده در ایران ........................................................................................................... 81


  • mehdi alimirzalou

دانلود ارزان فایل تاریخچه و بررسی عملکرد سوبسید در ایران

mehdi alimirzalou | سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱ ب.ظ
تحقیق تاریخچه و بررسی عملکرد سوبسید در ایران متشکل از 13 صفحه ، در قالب word قابل ویرایش و آماده پرینت
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل doc
حجم فایل 13 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
تاریخچه و بررسی عملکرد سوبسید در ایران

فروشنده فایل

کد کاربری 15785

بخشی از محتوا

تاریخچه و بررسی عملکرد سوبسید در ایران

برای اولین بار، در انگلستان قبل از به سلطنت رسیدن چارلز دوم (1660م) اصطلاح سوبسید و بکار گرفته شده است، بدین ترتیب دولت از بودجه عمومی، جهت افزایش درآمد دربار سالانه مبلغی (بطور نقدی و رایگان) به خانواده سلطنتی می‌پرداخت درایران سوبسید به مفهوم دخالت دولت در امر عرضه و تقاضا، از سال 1311 با تصویب قانونی به منظور تأسیس سیلو درتهران با هدف خرید و فروش و ذخیره آن هم تهیه و ذخیره‌سازی گندم توسط سازمان غله به جهت مقابله با کمبودهای احتمالی آغاز شد و هدف آن هم تهیه و ذخیره‌سازی گندم کافی جهت تهیه نان ارزان برای مصرف‌کنندگان کم درآمد شهری می‌باشد.

با وقوع جنگ جهانی دوم بواسطه اشغال ایران توسط نیروی بیگانه قیمتهای موادغذایی و… بشدت طریقی کرد و بدنبال آن نایاب شد که مهمترین آن نان بود که دراین حالت دولت تصمیم به خرید نان به قیمت گران شد و آن را به قیمت ارزان به نانوای‌ها تحویل داد. بنابراین علل اصلی برقراری سوبسید را می‌توان تعدیل افزایش قیمت کالاهائی دانست که مصرف آن ازنظر مردم حیاتی می‌باشد از آغاز دهه 1340 موارد دیگر تحت حمایت دولت قرارگرفت که بارزترین آن کمک به سازمانهای آبرسانی شهری و غیره بود که عمدتاً بصورت موردی پرداخت می‌‌گردید. اقدام دولت در تأسیس کارخانه کودشیمیایی درسال 1342 ازجمله اقدامات دیگر است.

منابع اصلی تامین اعتبار سوبسید (1367-1352) عبارت بود: از 1- درآمد عمومی 2- درآمد سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، ناشی از ما به تفاوت قیمت کالاهای وارداتی تا تولیدات داخلی. از آنجا که پرداخت سوبسید در ایران (67-1352) بدون برنامه‌‌ریزی از پیش تعیین شده و فقط به لحاظ یک راه حل کوتاه مدت ار اوایل دهه 1350 اتخاذ گردیده لذا روند پرداختهای آن رابطه تنگاتنگی با تنش‌های بودجه و – در یک دید وسیعتر – با درآمدهای نفتی داشته است ولی رویهم رفته سرآغاز پرداخت سوبسید درایران حاکی از نوعی شانه خالی کردن از زیربار مسئولیت کنترل قیمتها و عدم توان پی‌ریزی یک بنیان سالم می باشد.


  • mehdi alimirzalou