فروشگاه فایل ارزان

وبلاگ فایل 7 وبلاگی با فایلهای ارزان اما با ارزش

فروشگاه فایل ارزان

وبلاگ فایل 7 وبلاگی با فایلهای ارزان اما با ارزش

فروشگاه ساز فایل و همکاری در فروش سل یو

این وبلاگ در زمینه فروش فایل ارزان جهت رفاه حال دانشجویان،دانش آموزان،و همه کسانی که میخواهند از زندگی لذت بیشتری ببرند فعالیت میکند

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه

۱۳۶ مطلب در بهمن ۱۳۹۶ ثبت شده است

مبانی نظری و پیشینه هوشمندسازی مدارس و سبک‌ های یادگیری دانش آموزان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 310 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 81
مبانی نظری و پیشینه هوشمندسازی مدارس و سبک‌ های یادگیری دانش آموزان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- زمینه 15

2-2- روند تحولات و تاریخچه تدریس و یادگیری مدارس هوشمند در ایران. 18

2-3- تاریخچه تدریس و یادگیری مدارس هوشمند در جهان. 19

2-4- مفاهیم و تفاوت مدرسه هوشمند با سایر. 21

2-4-1- مفهوم مدرسه هوشمند. 21

2-4-2- مفهوم مدرسه هوشمند از دیدگاه دیوید پرکینز. 21

2-4-3- تفاوت مدرسه هوشمند با مدرسه مجازی. 22

2-4-4- تفاوت مدارس سنتی و هوشمند. 23

2-5- کاربرد فن‌آوری اطلاعات در آموزش و پرورش.. 23

2-5-1- کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس انفرادی. 24

2-5-2- کاربرد فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری اکتشافی. 25

2-5-3- کاربرد فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در تبادل ارتباط. 25

2-5-4- کاربرد فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در ارزشیابی هدف‌های آموزشی. 25

2-5-5- کاربرد فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان ابزار مدیریت.. 26

2-6- آموزش، یادگیری و فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات.. 26

2-7- نقش‌های فن‌آوری اطلاعات در مدارس.. 27

2-8- پایه‌های نظری فن‌آوری آموزشی. 28

2-8-1- سقراط (469-399 پیش از میلاد) 28

2-8-2- ونت (1920-1832) 29

2-8-3- ابینگهاوس (1909-1850) 29

2-8-4- لوین (1947- 1890) 29

2-8-5- ویگوتسکی (1934-1896) 30

2-8-6-گانیه (2002-1916) 30

2-8-7-مریل (1937) 30

2-9-ضرورت استفاده از وسایل تکنولوژی آموزشی در کلاس.. 31

2-10- اهداف کلی آموزش در ایران. 31

2-10-1- ارتباط اهداف کلی با نقش مدارس هوشمند. 32

2-11- ارکان مدارس هوشمند. 33

2-12- اصول مدارس هوشمند. 33

2-13- اهداف مدارس هوشمند. 34

2-14- معرفی پروژه شبکه تایگر. 35

2-14-1- اجرا و پیاده سازی. 35

2-15- مدل اولیه مدارس هوشمند ایران. 37

2-15-1- مدل مفهومی مدرسه هوشمند. 37

2-15-2- عناصر مدل مفهومی مدرسه هوشمند. 38

2-15-2-1- محیط یاددهی و یادگیری مبتنی بر محتوای چند رسانه‌ای. 38

2-15-2-2- زیر ساخت توسعه یافته فن آوری اطلاعات.. 39

2-15-2-3- مدیریت مدرسه توسط سیستم‌های یکپارچه رایانه‌ای. 40

2-15-2-4- برخورداری از معلمان آموزش دیده در حوزه فن آوری اطلاعات.. 41

2-15-2-5- ارتباط یکپارچه رایانه‌ای با مدارس دیگر. 41

2-15-3- مدل اجرایی مدرسه هوشمند. 42

2-15-3-1- لایه فرآیندهای کسب و کار 43

2-15-3-1-1- آموزش، تدوین و مدیریت منابع آموزشی. 43

2-15-3-1-2- مدیریت امور دانش آموز 44

2-15-3-1-3- مدیریت مدرسه 45

2-15-3-1-4- مدیریت فن آوری. 46

2-15-3-2- لایه خدمات و سیستم‌های کاربردی. 46

2-15-3-2-1- آموزش، تدوین و مدیریت منابع آموزشی. 47

2-15-3-2-2- مدیریت امور دانش آموزی. 48

2-15-3-2-3- مدیریت مدرسه 49

2-15-3-2-4-مدیریت فن آوری. 50

2-15-3-3- لایه فنی. 50

2-16- مدل‌های مختلف فضاهای یادگیری. 51

2-16-1- مدل‌های یادگیری شبکه‌ای. 51

2-16-2- یادگیری در کلاس‌های آینده 51

2-16-3-یادگیری ساختار دانش و توانایی حل مشکل. 52

2-16-4- یادگیری مبتنی بر جامعه 52

2-17- نه قدم اصلی شخصی سازی یادگیری. 53

2-18- مفهوم یادگیری. 53

2-19- محورهای اساسی یادگیری. 55

2-20- اهمیت یادگیری. 55

2-21- شرایط یادگیری. 56

2-22- تقسیم بندی سبک‌ها 57

2-22-1- سبک‌های شناختی. 57

2-22-2- سبک‌های عاطفی. 57

2-22-3- سبک‌های فیزیولوژیکی. 57

2-22-1-1- سبک های شناختی و انواع آن : 58

2-22-1-2- دسته‌بندی سبک‌های شناختی بر اساس نظر کلب.. 59

2-23- نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری. 60

2-24- عناصر رویداد یادگیری. 62

2-25- تعریف مفاهیم سبک‌های یادگیری. 63

2-26- نظریه‌هایی در سبک های یادگیری. 64

2-26-1- سبک یادگیری دان و دان. 64

2-26-2- سبک‌های یادگیری ورمونت.. 65

2-26-3- رویکردهای یادگیری بیگز. 66

2-26-4- سبک های یادگیری فلدر و سولمان 67

2-26-5- سبک‌های یادگیری کلب و فرای. 68

2-26-5-1- نظریه یادگیری تجربه‌ای 68

2-27- تاثیر سبک‌های دانش آموزان در ارتباط با معلم. 76

2-28- سبک‌های مختلف یادگیری در فرآیند آموزش.. 76

2-29- تحقیقات انجام شده در داخل کشور 77

2-30- تحقیقات انجام شده در خارج از کشور 84

2-31- جمع بندی. 91

2-32-چهارچوب نظری پژوهش... 94


  • mehdi alimirzalou
مبانی نظری و پیشینه هوش هیجانی و اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 102 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42
مبانی نظری و پیشینه هوش هیجانی و اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

ادبیات و پیشینه تحقیق

مقدمه

بخش اول : اعتیاد اینترنتی

گونه شناسی اعتیاد اینترنتی و شاخصه های آن

استفاده مرضی ویژه از اینترنت

استفاده مرضی کلّی (فراگیر) از اینترنت

اعتیاد به سایبرسکس

اعتیاد از نوع روابط سایبر

اعتیاد به خرید ،تجارت و مزایده

اعتیاد به جستجو و ذخیره بیش از اندازه اطلاعات

اعتیاد به کامپیوتر

بخش دوم : هوش هیجانی

تاریخچه هوش هیجانی

هوش چیست؟

هوشبهر و موفّقیّت

هیجان

پیشینه مطالعه هوش غیرشناختی

تعریف و پیشینه هوش هیجانی

الگوهای هوش هیجانی

الگوی سالوی - مایر

ارزیابی و ابراز هیجان

تنظیم هیجان در خود و دیگران

استفاده از هیجان

الگوی گلمن

خودآگاهی

خودنظم دهی

انگیزه

همدلی

مهارت اجتماعی

الگوی بار - ان

مهارت درون فردی

مهارت میان فردی

سازگاری

کنترل استرس

خلق عمومی

هوش هیجانی از دیدگاه اسلام

کاربرد هوش هیجانی

آموزش

مدیریت منابع انسانی

سیاست

بازاریابی

پویایی خانواده

بخش سوم : پیشینه پژوهش

پیشینه تجربی پژوهش

پیشینه خارج از کشور

پیشینه داخل کشور

جمع بندی و ارائه چارچوب نظری تحقیق


  • mehdi alimirzalou
مبانی نظری و پیشینه هوش معنوی و کیفیت مراقبت پرستاری
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 87 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29
مبانی نظری و پیشینه هوش معنوی و کیفیت مراقبت پرستاری

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

٢-١-مفهوم هوش ........................................................ ١١

٢-٢-معنویت ........................................................ 12

٢-٣-انواع هوش ........................................................ 13

٢-4-مفهوم هوش معنوی .............................................١5

٢-5- اندازه گیری هوش معنوی ................................. 18

٢-6- مولفه های هوش معنوی ........................ 19

٢-7- مولفه های هوش معنوی در اسلام .......................... 22

٢-8-ابعاد هوش معنوی .............................................. 23

٢-9-رشد هوش معنوی ........................................... 24

٢-10-کاربرد هوش معنوی ...................................... 25

٢-11-مدل های هوش معنوی ................................... 26

٢-12-مفهوم کیفیت ..................................... 29

٢-13-مفهوم مراقبت در پرستاری ............................... 30

٢-14-مفهوم کیفیت مراقبت پرستاری و ابعاد آن .............. 30

٢-15-مروری بر مطالعات انجام شده ................ 31

٢-16-مدل مفهومی تحقیق ................. 38


  • mehdi alimirzalou
مبانی نظری و پیشینه هوش معنوی و راهبرد های مدیریت تعارض
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 117 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 53
مبانی نظری و پیشینه هوش معنوی و راهبرد های مدیریت تعارض

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2- مبانی نظری.................................................................. 15

2-1- مقدمه.................................................................. 15

2-2-1- هوش معنوی............................................................ 15

2-2-1-1- تعاریف هوش معنوی............................................. 18

2-2-1-2-1- مدل وگان........................................ 27

2-2-1-2- مدل‌های هوش معنوی................................................. 27

2-2-1-2-2- مدل بروس لیچفیلد................................... 27

2-2-1-2- 3- مدل ایمونز..................................................... 27

2-2-1-2-4- مدل کینگ......................................................... 28

2-2-1-3- کاربرد هوش معنوی در محیط کار................................ 33

2-2-1-4- هوش معنوی مبتنی بر آموزه های اسلامی................. 34

2-2-1-4-1- مؤلفه­ های هوش معنوی در اسلام از دیدگاه جامی.......... 35

2-2-1-5- معنویت، هوش معنوی....................................... 36

2-2-1-6- معنویت و سازمان........................................... 35

2-2-1-7- معنویت اسلامی............................................. 37

2-2-1-7-1- اخلاق............................................................. 37

2-2-1-7-2- عرفان................................................. 38

2-2-1-8- معنویت اسلامی در سازمان و نتایج آن............... 38

2-2-2- مفهوم تعارض................................................ 39

2-2-2-1- جایگاه تعارض در مدیریت..................................... 40

2-2-2-2-تعارض سازنده در برابر تعارض مخرب.............................. 43

2-2-2-3- انواع تعارض................................................................. 43

2-2-2-4- سطوح تعارض.............................................................. 45

2-2-2-5-تعارض سرد و گرم...................................................... 49

2-2-2-6- مدل‌های تعارض..................................................... 51

2-2-2-7- دلایل بروز تعارض........................................................ 56

2-3- بررسی پیشینه تحقیق............................................ 60

2-4- جمع بندی و نتیجه گیری.......................................... 68


  • mehdi alimirzalou
مبانی نظری و پیشینه هوش معنوی و خودکنترلی دانشجویان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 55 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 59
مبانی نظری و پیشینه هوش معنوی و خودکنترلی دانشجویان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1-مقدمه ....................................................................16

2-2-هوش معنوی...................................................18

2-2-1-تاریخچه هوش معنوی.....................................21

2-2-2-تعریف هوش......................................................22

2-2-3-تعاریف هوش معنوی از دیدگاه های مختلف...............23

2-3- معنویت.......................................................30

2-3-1-معنویت و مذهب...........................................32

2-3-2-همپوشی بین معنویت و مذهب.......................34

2-3-3-انواع معنویت.............................................35

2-3-4-اسلام و معنویت.............................................38

2-3-5ویژگی اصلی انسانهای معنوی..........................41

2-3-6-ابعاد ارادی انسانهای معنوی...............................42

2-3-7-مدل هوش معنوی کینگ.................................47

2-4-خودکنترلی.............................................................48

2-4-1-مراحل خودکنترلی برای رسیدن به منبع کنترل درونی..........52

2-4-2-پنج مهارت افزایش خود کنترلی.................54

2-4-3-خود کنترلی و مراقبه................................57

2-4-4-واگیر دار بودن توانایی خود کنترلی..................57

2-4-5-نقش و ضرورت خود کنترلی....................59

2-4-6-خود کنترلی در سازمان..............................59

2-4-7-ماهیت و هدف خود کنترلی.........................60

2-4-8-مرز بین کنترل و خود کنترلی......................62

2-4-9-عواقب نداشتن کنترل بر خود..............................63

2-4-10-ریشه کنترل بر خود.................................64

2-4-11-مدل خود کنترلی تانجی.........................66

2- 5 - ادبیات و پیشینه تحقیق.................................67


  • mehdi alimirzalou
مبانی نظری و پیشینه هوش فرهنگی و اثربخشی ارتباطات انسانی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 175 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 87
مبانی نظری و پیشینه هوش فرهنگی و اثربخشی ارتباطات انسانی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1 مقدمه------------------------------------------------------------------- 23

2-2 هوش ------------------------------------------------------------------ 24

2-3 ماهیت هوش انسانی، از گذشـته تا حال --------------------------------------- 26

2-4 سابقـه تاریخی ----------------------------------------------------------- 27

2-5 نظریه هوش چندگانه ------------------------------------------------------ 28

2-6 دلالت‌های نظریه هوش چند گانه برای برنامه‌های درسی و آموزش ------------------ 32

2-7 فرهنگ------------------------------------------------------------------ 34

2-7-1 فرهنگ ملی------------------------------------------------------------ 35

2-7-2 فرهنگ عمومی--------------------------------------------------------- 35

2-7-3 فرهنگ تخصصی-------------------------------------------------------- 36

2-7-4 فرهنگ سازمانی-------------------------------------------------------- 36

2-8 فرهنگ سازمانی----------------------------------------------------------- 38

2-9 هوش فرهنگی ----------------------------------------------------------- 41

2-10 اجزای هوش فرهنگی----------------------------------------------------- 44

2-10-1 دانش فرهنگی -------------------------------------------------------- 45

2-10-2 مراقبتهای فرهنگی----------------------------------------------------- 46

2-10-3 مهارت‌های فرهنگی ---------------------------------------------------- 46

2-11 توسعه هوش فرهنگی ---------------------------------------------------- 47

2- 12 ابعاد هوش فرهنگی ----------------------------------------------------- 47

2- 13 انواع شخصیتها در هوش فرهنگی ------------------------------------------ 52

2-14 تقویت هوش فرهنگی ---------------------------------------------------- 53

2-15 عناصر هوش فرهنگی ---------------------------------------------------- 54

2-16 استفاده از هوش فرهنگی ------------------------------------------------- 56

2- 17 مؤلفه‌های هوش فرهنگی ------------------------------------------------- 57

2-18 آموزش هوش فرهنگی --------------------------------------------------- 61

2-19 هوش فرهنگی از دیدگاه اسلام --------------------------------------------- 63

2-20 اصول هوش فرهنگی از نظر اسلام ------------------------------------------ 64

2-21 ویژگی‌های مهم هوش فرهنگی از نظر اسلام ---------------------------------- 67

2-22 راهبردهای اسلام در حوزۀ فرهنگ ملی و فرا ملی ----------------------------- 69

2-23 مؤلفه‌های هوش فرهنگی از نظر اسلام --------------------------------------- 72

2-24 راه‌های تقویت مهارت‌های هوش فرهنگی از نظر اسلام--------------------------- 80

2- 25 ارتباط ---------------------------------------------------------------- 81

2-26 ارتباطات چیست؟-------------------------------------------------------- 82

2-27 نظریه ارتباطات --------------------------------------------------------- 85

2-28 پشینه نظریه ارتباطات ---------------------------------------------------- 86

2-29 چارچوب نظریه ارتباطات -------------------------------------------------- 86

2-30 ارتباطات اثر بخش ------------------------------------------------------- 88

2-31 اثر بخشی در ارتباطات میان فردی------------------------------------------- 89

2- 32 ویژگیهای اثر بخشی ----------------------------------------------------- 90

2-33 موانع موجود بر سر راه ارتباطات اثر بخش ----------------------------------- 95

2-34 روشهای بهبود ارتباطات --------------------------------------------------- 97

2-35 تحقیقات در رابطه پژوهش------------------------------------------------- 98

2-35-1 پیشینه درداخل کشور-------------------------------------------------- 98

2-35-2 پیشنه درخارج از کشور------------------------------------------------- 100

2-36 خلاصه فصل دوم--------------------------------------------------------- 102


  • mehdi alimirzalou
مبانی نظری و پیشینه همکاری های بین کتابخانه ای امانت بین کتابخانه ای
دسته بندی کتابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 83 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 55
مبانی نظری و پیشینه همکاری های بین کتابخانه ای - امانت بین کتابخانه ای

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1. مقدمه.. 9

2-2. تعریف همکاری.. 9

2-3. ایجاد طرح همکاری بین کتابخانه‌ای.. 10

2-4. روش‌های همکاری........................ 10

2-4-2. همکاری کتابخانه‌ها در دانشگاه وروکلاو........... 12

2-5. شرایط لازم برای کسب موفقیت در برنامه‌های همکاری بین کتابخانه‌ها 14

2-6. انواع همکاری‌های بین کتابخانه‌ای................... 15

2-7. اهداف همکاری بین کتابخانه‌ها 19

2-8. همکاری بین کتابخانه‌ای؛ غنی کردن کتابخانه‌های کوچک........ 21

2-9. همکاری بین کتابخانه‌ها درمان نه پیشگیری.............. 22

2-10. امانت بین کتابخانه‌ای....................... 24

2-10-1. ایجاد نظام امانت بین کتابخانه‌ای.. 26

2-10-2. رهنمودهای ایفلا در خصوص اصول اجرای امانت بین کتابخانه‌ای و خدمات تحویل مدرک در سطح بین‌الملل 27

2-10-3. اصول و رهنمودهای اجرایی..................... 28

2-10-3-1. مزایای همکاری بین کتابخانه‌ها................. 28

2-10-3-2. مزایای کتابخانه‌های مشترک.. 29

2-10-4. پروتکل امانت بین کتابخانه‌ای: پیشرفت و پروژه‌ها 29

2-11. تأثیر نظام‌های رایانه‌ای برخدمات امانت بین کتابخانه‌ای.. 31

2-12. امانت بین کتابخانه‌ای در ایران................... 32

2-13. امانت بین کتابخانه‌ای در سایر کشورها 33

2-13-1. ایالات متحدۀ آمریکا 33

2-13-1-1. کد امانت برای ایالات متحده، توسط کمیته امانت بین کتابخانه‌ای.. 34

2-13-1-2. پروژۀ امانت بین کتابخانه‌ها و تحویل مدرک در آمریکای شمالی..... 35

2-13-1-3. مکزیک.................. 35

2-13-1-4. انگلستان....................... 35

2-13-1-5. استرالیا..................... 36

2-13-1-6. هندوستان. 36

2-13-1-7. دانمارک.................... 37

2-14. اشتراک منابع............................... 37

2-14-1. نکات اساسی در طرح‌های اشتراک منابع.......... 39

2-14-2. جایگاه اشتراک منابع در توسعه خدمات کتابداری و اطلاع رسانی....... 40

2-14-3. استفاده کنندگان چندگانه از منابع اطلاعاتی....... 41

2-14-4. ضرورت ایجاد دستگاه‌های اجرایی مناسب............ 42

2-14-5. اشتراک منابع، فراهم‌آوری مشترک................. 43

2-14- 5-1. تحویل مدرک و اشتراک منابع. 44

2-14-6. محدودیت‌هایی که در اشتراک منابع پیش می‌آید. 44

2-15. پیشینه‌های تحقیق......................... 45

2-15-1. مطالعات انجام شده در خارج از ایران................ 45

2-15-1-2. مطالعات انجام شده در داخل ایران.................. 50

2-15-1-3. جمع‌بندی پیشینه‌های تحقیق................ 58


  • mehdi alimirzalou
مبانی نظری و پیشینه نوع ارتباطات سازمانی و تعهد سازمانی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 315 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 73
مبانی نظری و پیشینه نوع ارتباطات سازمانی و تعهد سازمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه................................................................. 21

2-2- پیشینه نظری ............................................................. 21

2-2-1- ارتباطات سازمانی............................................ 21

2-2-1-1- اهمیت ارتباطات.......................................................... 22

2-2-1-1- تعاریف ارتباطات....................................................... 24

2-2-1-3- سطوح ارتباطات....................................................... 26

2-2-1-4- ارتباطات سازمانی....................................................... 26

2-2-1-5- متغیرهای ارتباطات..................................................... 28

2-2-1-6- فرایند ارتباطات................................................ 29

2-2-1-7- اجزای فرایند ارتباطات..................................................... 30

2-2-1-8- موانع ارتباطات.................................................... 34

2-2-1-9- مهارت و شایستگی مورد نیاز برای ایجاد پیامهای باکیفیت.... 35

2-2-1-10- ویژگی‌های ارتباطات سازمانی................................... 36

2-2-1-11- تجزیه و تحلیل ارتباطات سازمانی................................ 37

2-2-1-12- انتخاب مسیر یا کانال ارتباطی مناسب...................... 37

2-2-1-13- انواع ارتباطات................................................ 38

2-2-1-13-1- ارتباطات کلامی و غیرکلامی.................................... 38

2-2-1-13-2- ارتباطات یک جانبه و دو جانبه............................. 39

2-2-1-13-3- ارتباطات رسمی و غیر رسمی................................. 41

2-2-1-14- ارتباطات خطی، تعاملی و تبادلی.............................. 42

2-2-1-14-1- ارتباطات خطی..................................................... 42

2-2-1-14-2- ارتباطات تعاملی ........................................ 44

2-2-1-14-3- ارتباطات تبادلی .............................................. 46

2-2-1-14-4- مقایسه مدلها.......................................... 48

2-2-2- تعهد سازمانی.......................................................... 49

2-2-2-1- تعاریف تعهد سازمانی......................................... 51

2-2-2-2- اهمیت تعهد سازمانی.................................................. 53

2-2-2-3- اجزا و مراحل تعهد سازمانی..................................... 54

2-2-2-4- جوانب یا انواع تعهد سازمانی................................... 55

2-2-2-5- عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی........................................... 58

2-2-2- 6- دو دیدگاه درباره تعهد سازمانی.................................... 62

2-2-2-7- دیدگاه‌های نظری عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی.................. 64

2-2-2-8- دﻳﺪﮔﺎﻫﻬﺎﻳﻲ درﻣﻮرد ﻛﺎﻧﻮﻧﻬﺎی ﺗﻌﻬﺪ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ.............. 65

2-2-2-9- ﺗﻌﻬﺪ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ ﻣﻔﻬﻮم ﻳﻚ ﺑﻌﺪی ﻳﺎ ﭼﻨﺪﺑﻌﺪی...................... 66

2-2-2-10- اﻟﮕﻮﻫﺎی ﭼﻨﺪﺑﻌﺪی.................................................... 67

2-2-2-11- مدل می یر و آلن......................................................... 63

2-2-2-12- راهکارهایی برای افزایش تعهد سازمانی.................. 72

2-3- پیشینه پژوهشی....................................................... 73

2-3-1- ارتباطات سازمانی..................................................... 73

2-3-1-1- پژوهشهای داخلی................................................. 73

2-3-1-2- پژوهشهای خارجی........................................ 77

2-3-2- تعهد سازمانی............................................................ 79

2-3-2-1- پژوهش‌های داخلی..................................................... 79

2-3-2-2- پژوهش‌های خارجی................................ 83

2-3-3- ارتباطات سازمانی و تعهد سازمانی............................... 86

2-1-5-3- جمع بندی و نتیجه گیری............................................ 87


  • mehdi alimirzalou

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه نقاشی‌ درمانی و سلامت روان

mehdi alimirzalou | دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۳۵ ب.ظ
مبانی نظری و پیشینه نقاشی‌ درمانی و سلامت روان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 671 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 51
مبانی نظری و پیشینه نقاشی‌ درمانی و سلامت روان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- پیش درآمد. 11

2-2- سلامت روان. 11

2-2-1 روان شناسی سلامت... 11

2-2-2 مکتب تحلیل بیوانرژتیکی.. 12

2-2-3 مسایل اخلاقی در معنویت و سلامت روان. 12

2-2-4 ضوابط اخلاقی انجمن روان شناسی امریکا 12

2-2-5 معنویت و سلامت روان. 13

2-2-6 بخشایش و نادیده گرفتن خشم. 13

2-2-7 خصوصیات افراد دارای سلامت روان. 13

2-2-8 خود بیمار انگاری.. 14

2-2-9 اختلال وسواسی- اجباری( (ocd. 14

2-2-10 حساسیت بین فردی.. 15

2-2-11 افسردگی.. 15

2-2-12 اضطراب... 16

2-2-13 خصومت... 17

2-2-14 فوبیا 17

2-2-15 پارانویا 18

2-2-16 روان پریشی.. 18

2-3- پرخاشگری.. 18

2-3-1 تعریف پرخاشگری.. 18

2-3-2 انواع پرخاشگری.. 19

2-3-3 تظاهرات پرخاشگری از کودکی تا اوایل بزرگسالی.. 20

2-3-4 در طول دومین و سومین سال ها عمر، نشانه های رفتاری.. 20

2-3-5 نوجوانی و اوایل بزرگسالی.. 21

2-3-6 عوامل موثر بر پرخاشگری.. 22

2-3-7 خانواده به منزله مرکز آموزش پرخاشگری.. 22

2-3-8 تقلید پرخاشگری.. 23

2-3-9 تقویت پرخاشگری.. 23

2-3-10 تماشای خشونت در تلویزون. 24

2-3-11 نقص در مهارت های شناختی.. 25

2-3-12 کنترل پرخاشگری.. 26

2-3-13 آموزش استراتژی های موثر بر کاهش تعارض به کودکان. 26

2-3-14 تشویق و ترغیب رفتارهای مخالف... 26

2-3-15 آگاهی فزاینده از تاثیرات زیان آور پرخاشگری.. 27

2-3-16 سازمان بندی مجدد محیط ها 27

2-3-17 برون ریزی عواطف از طریق هنر. 27

2-3-18 شیوه های رفع خشم. 27

2-3-19 شیوه های مواجه با انسان خشمگین.. 28

2-4- نقاشی و نقاشی درمانی.. 28

2-4-1 نخستین مراحل نقّاشی کودکان خط خطی کردن. 28

2-4-2 مراحل تکامل خط خطی کردن. 29

2-4-3 از هیجده ماهگی تا دو سال و نیمگی.. 29

2-4-4 توصیف نقاشی توسط پیاژه 30

2-4-5 تفسیرهای فرافکنانه نقاشی کودکان. 31

2-4-6 توصیف نقاشی توسط پیاژه 31

2-4-7 هیجده ماهگی تا دو سال و نیمگی.. 31

2-4-8 از دو سال و نیمگی تا پنج سالگی.. 32

2-4-9 پنج تا هشت سالگی.. 32

2-4-10 هشت سالگی تا نوجوانی.. 33

2-4-11 شاخص های هیجانی در مورد نقاشی کودکان. 33

2-4-12 انتخاب موضوع نقاشی بین پسرها و دخترها 33

2-4-13 اضافه نمودن شخصیت های دیگر. 34

2-4-14 کمبود محبت... 34

2-4-15 نقاشی در مقام بازی.. 34

2-4-16 حسادت... 35

2-4-17 بی ارزش کردن اشخاص.... 35

2-4-18 کودک و میمون. 35

2-4-19 فاصله بین اشخاص.... 36

2-4-20 برجسته نمودن اشخاص.... 36

2-4-21 رنگ و تخیلات... 36

2-4-22 تعیین هویت... 37

2-4-23 تکامل چهره نگاری.. 37

2-4-24 ارتباط بین اندازه اشیاء و محل قرار گرفتن آنها 37

2-4-25 نقاشی و زندگی عاطفی کوک.. 38

2-4-26 جهت نقاشی.. 38

2-4-27 فضا 38

2-4-28 معانی رمزی حیوانات... 39

2-4-29 معانی رمزی آب... 39

2-4-30 معانی رمزی رنگین کمان. 40

2-4-31 معانی رمزی کوه ها 40

2-4-32 معانی رمزی هواپیما 40

2-4-33 معانی رمزی راه 40

2-4-34 معانی رمزی خانه. 40

2-5- پیشینه تحقیق.. 41

2-5-1 پیشینه هنر و نقاشی درمانی.. 41

2-6- موسیقی و نقاشی.. 48

2-6-1 ریتم یا آهنگ ترسیم. 49

2-7- نظریه های مختلف در مورد سلامت روان. 49

2-7-1 نظریه فروید. 49

2-7-2 نظریه موری.. 50

2-7-3 نظریه آدلر. 50

2-7-4 نظریه مزلو. 51

2-7-5 نظریه فروم. 51

2-7-6 نظریه روان تحلیل گری.. 52

2-7-7 نظریه رفتار شناسی فطری.. 52

2-7-8 نظریه سائق (فرضیه ناکامی –پرخاشگری) 52

2-7-9 نظریه یادگیری اجتماعی.. 53

2-7-10 نظریه هنرمندانه. 54

2-7-11 نظریه بالینی- فرافکن.. 54

2-7-12 نظریه تکاملی.. 55

2-7-13 نظری بالینی- فرافکنانه. 56


  • mehdi alimirzalou
مبانی نظری و پیشینه مهارت های تربیت شهروندی در برنامه درسی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 181 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 55
مبانی نظری و پیشینه مهارت های تربیت شهروندی در برنامه درسی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مبانی نظری و پژوهشی. 13

2-1-1- مقدمه 13

2-2- مفهوم شهروند و شهروندی. 14

2-3- آموزش شهروندی به عنوان واقعیت اجتماعی. 18

2-4- آموزش شهروندی به عنوان واقعیتی سیاسی. 21

2-5- آموزش شهروندی به عنوان واقعیتی فرهنگی. 23

2-6- آموزش شهروندی به عنوان واقعیتی تربیتی. 24

2-8- تعلیم و تربیت شهروندی. 32

2-9- دلالت های پرداختن به تربیت شهروندی. 36

2-10- عناصر تشکیل دهنده برنامه درسی تربیت شهروندی. 38

2-11- سطوح و ابعاد شهروندی. 40

2-11-1- بعد شخصی. 41

2-11-2-بعد اجتماعی. 42

2-11-3-بعد مکانی. 42

2-11-4-بعد زمانی. 43

2-12- نهاد آموزش و پرورش و تربیت شهروندی. 46

2-13- اهداف تربیت شهروندی. 49

2-14- رویکردهای سازماندهی محتوای برنامه درسی تربیت شهروندی. 52

2-15- روشهای یاددهی ـ یادگیری متناسب با تربیت شهروندی. 54

2-16- سیر تحول در برنامه درسی دوره راهنمایی تحصیلی ایران. 56

2-17- اهداف دوره راهنمایی تحصیلی. 58

2-18- پژوهشهای داخلی و خارجی. 59

2-19- نتیجه گیری. 64


  • mehdi alimirzalou