فروشگاه فایل ارزان

وبلاگ فایل 7 وبلاگی با فایلهای ارزان اما با ارزش

فروشگاه فایل ارزان

وبلاگ فایل 7 وبلاگی با فایلهای ارزان اما با ارزش

فروشگاه ساز فایل و همکاری در فروش سل یو

این وبلاگ در زمینه فروش فایل ارزان جهت رفاه حال دانشجویان،دانش آموزان،و همه کسانی که میخواهند از زندگی لذت بیشتری ببرند فعالیت میکند

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه

دانلود ارزان فایل پاورپوینت چارچوب مفهومی مدیریت بیمارستان

mehdi alimirzalou | سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۱ ق.ظ
دانلود پاورپوینت چارچوب مفهومی مدیریت بیمارستان بررسی چارچوب مفهومی مدیریت بیمارستان پاورپوینت جامع و کامل چارچوب مفهومی مدیریت بیمارستان کاملترین پاورپوینت چارچوب مفهومی مدیریت بیمارستان پکیج پاورپوینت چارچوب مفهومی مدیریت بیمارستان مقاله چارچوب مفهومی مدیریت بیمارستان تحقیق چارچوب مفهومی مدیریت بیمارستان
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 5785 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 161
پاورپوینت چارچوب مفهومی مدیریت بیمارستان

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 161 صفحه

چارچوب مفهومی مدیریت بیمارستان مشکلات رایج بیمارستان ها
؟ سازمان بهداشت جهانی:
در کشورهای در حال توسعه از هر 10 بیمار، به یک نفر در حین دریافت خدمات بیمارستانی آسیب و جراحت وارد می شود. پیش بینی ها حاکی از آن است که هزینه های سالیانه بستری طولانی مدت و مراقبت های اضافی ناشی از اشتباهات داروئی فراتر از میلیاردها تومان است. متاسفانه در کشور ما، آمار دقیق و قابل اعتمادی از خطاهای پزشکی تاکنون منتشر نشده است. تنها، برخی از پژوهشگران و بیمارستان ها به صورت مطالعه موردی به این موضوع پرداخته اند. (ابراهیم پور و همکاران، 1393) (خمارنیا و همکاران، 1393) خطاهای پزشکی در ایران (Bayazidi et al.,2012) (10 facts on patient safety.,2014) (Bayazidi et al.,2012) (9) نمایش فیلم رویکرد سیستمی برای حل مشکلات رایج رهبری: الف- به همه می فهماند که چه چیزی برایش اهمیت دارد و خودش الگو است
ب- سیستم را پایش می کند ( شاخص و استاندارد دارد)، تحلیل و بازنگری می کند و بهبود می بخشد
ج- هر چیزی را که در بیرون از بیمارستان بر عملکرد آن اثر دارد ، می شناسد و با آن تعامل دارد.(جلسه، پی گیری، اجرا ، بازخورد، اجرای پروژه های مشترک و ....)
د- مراقب آموزش، انگیزش، و توان مندی کارکنان هست و منظم آنها را می پاید تا کارها را بهتر ، موثرتر و کم خرج تر انجام دهند
ه- جائی که لازم است بر اساس شاخص ها ، تجربه های قبلی و با مشارکت کارکنان و تاثیر گذاران بیرونی تصمیمات جدید می گیرند و تغییر در رویکرد و عملشان می دهند
و بازهم نتیجه را می سنجند
خلاصه: الگو هستند، با شاخص کار می کنند، با بیرون در تعاملند، مشوق کارمندند، اهل تغییرند برنامه راهبردی: در معیار اول این امر مطرح بود که می دانند چه می خواهند؛ در این معیار گفته می شود که می دانند از چه راهی می خواهند به هدف خود برسند
الف- راه را بر اساس هدف و انتظارات بیرونی از بیمارستان انتخاب می کنند
ب- راه را بر اساس توان سیستم داخلی خود انتخاب می کنند
ج- چیزهائی را که برای رفتن در راه انتخابی اش لازم است فراهم می کند
د- راه و لوازم پیمودن آن را به اطلاع بقیه می رساند، به راه می افتد و مسیر را پایش می کند

خلاصه: راه انتخاب می کند، راه را منطقی انتخاب می کند، وسائل راه را فراهم می کند، راه می افتد و پایش می کند کارکنان: الف- حرکت کارکنان در جهت راه انتخابی ، طراحی شده است
ب- کارکنان یاد می گیرند که راه را چگونه طی کنند
ج- همسو، شریک و کاربلدند
د- ارتباطات گسترده و موثر دارند
ه- تشویق، قدردانی و مراقبت می شوند

خلاصه: کارکنان در مسیرند، یاد داده می شوند، هم جهتند، ارتباط دارند، تشویق می شوند منابع و شراکتها: الف- از هر کسی که با او داد و ستد وجود دارد، شناخت داریم ، منافع و انتظاراتش را می شناسیم، با هم ارتباط داریم( جلسه، نامه، ایمیل، نشست، جشنواره، پروژه مشترک و ....)و سود رساندن به او و ضرر نکردنش برای ما مهم است
ب- برای هدف و راهمان پول جور می کنیم و ورود و خروجش را دقیق پایش می کنیم
ج- ساختمان، تجهیزات و مواد را برای هدف و راه تامین و مراقبت می کنند، در عین حال حواسشان به محیط زیست هم هست
د- برای هدف و راهمان تکنولوژی خوب پیدا می کنند ( جواب پس داده، با پشتیبانی ، جامع و خوش قیمت)
ه- برای تصمیم گیری، اطلاعات و دانش تولید، و تجزیه و تحلیل می کنند، شبکه درست می کنند و دائم بر اساس تحلیل اقدام جدید راه می اندازند
خلاصه: با فروشنده خوب ، راه می آیند، حساب و کتاب دستشان است، ساختمان و مواد و تجهیزات را پایش می کنند، تکنولوژی خوب می آورند، اطلاعات و دانش و شاخص مبنای کارشان است فرآیندها و محصولات: الف- چینش کارها (فرآیندها) برای آنچیزی است که مریض، کارمند، همکاران و مسئولین می خواهند( کار بی خود انجام نمی شود)
ب- هر روز کار بهتری تحویل می دهیم
ج- تبلیغ کارمان را هم می کنیم
د- کار را چک می کنیم و هر آنچه برای بهتر شدن آن مورد نیاز است فراهم می کنیم
ه- انواع خدمت گیرنده ها را می شناسیم، تجربه آنها از خدمت را می سنجیم و منظم با آنها ارتباط برقرار می کنیم
خلاصه: فرآیندها بی دلیل نیست، هر روز کار بهتر ، تبلیغ، پایش کار، رابطه منظم با بیمار ویژگی مشترک تمام معیارهای نتایج: شاخص دارند
شاخص ها هدف دارند
روند شاخص ها مثبت است
تغییرات آنها به عمل ما قابل انتساب است


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


  • mehdi alimirzalou

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی