فروشگاه فایل ارزان

وبلاگ فایل 7 وبلاگی با فایلهای ارزان اما با ارزش

فروشگاه فایل ارزان

وبلاگ فایل 7 وبلاگی با فایلهای ارزان اما با ارزش

فروشگاه ساز فایل و همکاری در فروش سل یو

این وبلاگ در زمینه فروش فایل ارزان جهت رفاه حال دانشجویان،دانش آموزان،و همه کسانی که میخواهند از زندگی لذت بیشتری ببرند فعالیت میکند

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه

پاورپوینت بیوپلیمرها

mehdi alimirzalou | دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۵۱ ب.ظ
فایل پاورپوینت با موضوع جذاب بیوپلیمرها در 41 اسلاید قابل ویرایش
دسته بندی صنایع شیمیایی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 5327 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 41
پاورپوینت بیوپلیمرها

فروشنده فایل

کد کاربری 5979

بخشی از محتوای فایل:

* درطول 50 سال اخیر، استفاده از پلاستیک ها صنعت بسته بندی انواع مواد غذایی و نوشیدنی ها و یا به شکل ظروف یکبار مصرف، افزایش چشمگیر داشته است. بطوریکه به عصر حاضر ، لقب عصر پلاستیک داده اند.

* لاستیک هایی که برای تماس با مواد غذایی ، عمدتاً به کار می روند ، از منابع نفتی سنتز می گردند. مانند پلی استایرن ( PS) ، پلی پروپیلن (PP) ، پلی اتیلن (PE) ، پلی اتیلن ترفتالات (PET) وپلی وینیل کلراید(PVC) امروزه این پلاستیک ها به علت سبک و محکم بودن آنها، سهولت فرایندپذیری و حتی ارزان بودن آنها ، رواج فراوانی یافته اند.

دراینجا سوالی که مطرح می شود این است که باتوجه به گستردگی تولید و کاربرد این ظروف در کشور، استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی آنهم سالانه درحدود 570 هزار تن عوارضی را بر سلامتی انسان و محیط زیست برجای نخواهدگذاشت ؟

* برای پاسخ به این سوال باید به این نکته توجه داشت همواره بر هم کنش هایی بین غذا و ماده پلاستیکی که غذا در آن قرار گرفته که شامل برهم کنش های شیمیایی و فیزیکی است وجود دارد.

* بطور کلی می توان مهم ترین برهم کنش بین ماده غذایی و پلاستیک که در آن ماده غذایی قرار گرفته ، برهم کنش ناشی از انتقال یا مهاجرت اجزای بسته بندی به ماده غذایی نام برد که می تواند بر ایمنی و سلامت حتی طعم غذا لطمه وارد نماید ، اثرات نامطلوب می تواند موجب تغییر بو، تغییر عملکرد ظرف و یا افزایش عواملی که می تواند ایجاد سم نماید.


  • mehdi alimirzalou

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی