دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه نوع ارتباطات سازمانی و تعهد سازمانی
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 315 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 73 |

بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مقدمه................................................................. 21
2-2- پیشینه نظری ............................................................. 21
2-2-1- ارتباطات سازمانی............................................ 21
2-2-1-1- اهمیت ارتباطات.......................................................... 22
2-2-1-1- تعاریف ارتباطات....................................................... 24
2-2-1-3- سطوح ارتباطات....................................................... 26
2-2-1-4- ارتباطات سازمانی....................................................... 26
2-2-1-5- متغیرهای ارتباطات..................................................... 28
2-2-1-6- فرایند ارتباطات................................................ 29
2-2-1-7- اجزای فرایند ارتباطات..................................................... 30
2-2-1-8- موانع ارتباطات.................................................... 34
2-2-1-9- مهارت و شایستگی مورد نیاز برای ایجاد پیامهای باکیفیت.... 35
2-2-1-10- ویژگیهای ارتباطات سازمانی................................... 36
2-2-1-11- تجزیه و تحلیل ارتباطات سازمانی................................ 37
2-2-1-12- انتخاب مسیر یا کانال ارتباطی مناسب...................... 37
2-2-1-13- انواع ارتباطات................................................ 38
2-2-1-13-1- ارتباطات کلامی و غیرکلامی.................................... 38
2-2-1-13-2- ارتباطات یک جانبه و دو جانبه............................. 39
2-2-1-13-3- ارتباطات رسمی و غیر رسمی................................. 41
2-2-1-14- ارتباطات خطی، تعاملی و تبادلی.............................. 42
2-2-1-14-1- ارتباطات خطی..................................................... 42
2-2-1-14-2- ارتباطات تعاملی ........................................ 44
2-2-1-14-3- ارتباطات تبادلی .............................................. 46
2-2-1-14-4- مقایسه مدلها.......................................... 48
2-2-2- تعهد سازمانی.......................................................... 49
2-2-2-1- تعاریف تعهد سازمانی......................................... 51
2-2-2-2- اهمیت تعهد سازمانی.................................................. 53
2-2-2-3- اجزا و مراحل تعهد سازمانی..................................... 54
2-2-2-4- جوانب یا انواع تعهد سازمانی................................... 55
2-2-2-5- عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی........................................... 58
2-2-2- 6- دو دیدگاه درباره تعهد سازمانی.................................... 62
2-2-2-7- دیدگاههای نظری عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی.................. 64
2-2-2-8- دﻳﺪﮔﺎﻫﻬﺎﻳﻲ درﻣﻮرد ﻛﺎﻧﻮﻧﻬﺎی ﺗﻌﻬﺪ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ.............. 65
2-2-2-9- ﺗﻌﻬﺪ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ ﻣﻔﻬﻮم ﻳﻚ ﺑﻌﺪی ﻳﺎ ﭼﻨﺪﺑﻌﺪی...................... 66
2-2-2-10- اﻟﮕﻮﻫﺎی ﭼﻨﺪﺑﻌﺪی.................................................... 67
2-2-2-11- مدل می یر و آلن......................................................... 63
2-2-2-12- راهکارهایی برای افزایش تعهد سازمانی.................. 72
2-3- پیشینه پژوهشی....................................................... 73
2-3-1- ارتباطات سازمانی..................................................... 73
2-3-1-1- پژوهشهای داخلی................................................. 73
2-3-1-2- پژوهشهای خارجی........................................ 77
2-3-2- تعهد سازمانی............................................................ 79
2-3-2-1- پژوهشهای داخلی..................................................... 79
2-3-2-2- پژوهشهای خارجی................................ 83
2-3-3- ارتباطات سازمانی و تعهد سازمانی............................... 86
2-1-5-3- جمع بندی و نتیجه گیری............................................ 87
- ۹۶/۱۱/۳۰