دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه مهارت های تربیت شهروندی در برنامه درسی
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 181 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 55 |

بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مبانی نظری و پژوهشی. 13
2-1-1- مقدمه 13
2-2- مفهوم شهروند و شهروندی. 14
2-3- آموزش شهروندی به عنوان واقعیت اجتماعی. 18
2-4- آموزش شهروندی به عنوان واقعیتی سیاسی. 21
2-5- آموزش شهروندی به عنوان واقعیتی فرهنگی. 23
2-6- آموزش شهروندی به عنوان واقعیتی تربیتی. 24
2-8- تعلیم و تربیت شهروندی. 32
2-9- دلالت های پرداختن به تربیت شهروندی. 36
2-10- عناصر تشکیل دهنده برنامه درسی تربیت شهروندی. 38
2-11- سطوح و ابعاد شهروندی. 40
2-11-1- بعد شخصی. 41
2-11-2-بعد اجتماعی. 42
2-11-3-بعد مکانی. 42
2-11-4-بعد زمانی. 43
2-12- نهاد آموزش و پرورش و تربیت شهروندی. 46
2-13- اهداف تربیت شهروندی. 49
2-14- رویکردهای سازماندهی محتوای برنامه درسی تربیت شهروندی. 52
2-15- روشهای یاددهی ـ یادگیری متناسب با تربیت شهروندی. 54
2-16- سیر تحول در برنامه درسی دوره راهنمایی تحصیلی ایران. 56
2-17- اهداف دوره راهنمایی تحصیلی. 58
2-18- پژوهشهای داخلی و خارجی. 59
2-19- نتیجه گیری. 64
- ۹۶/۱۱/۳۰